کد خبر: ۱۳۲۵۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ملی‌پوش استقلال گفت: اگر شرایطی که مدنظرم قرار دارد فراهم نشود فصل آینده در استقلال نمی‌مانم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی،‌ جواد نکونام در خصوص قهرمانی استقلال عنوان کرد: از این قهرمانی بسیار خوشحالم. امیدوارم هواداران راضی شده باشند. سال خوبی برای من بود و از خوشحالی مردم به وجد آمدم. من به عشق هواداران به استقلال آمدم و با جان و دل برای آنها بازی کردم. این قهرمانی مزه خوبی برای من داشت.

وی در مورد اینکه سطح انتظارات از این تیم بالا رفته و همه هواداران انتظار قهرمانی آسیا را دارند، اما شرایط استقلال با خبرهایی که شنیده می‌شود، جالب نیست و قلعه‌نویی گفته است می‌خواهد برود، عنوان کرد: متاسفانه همیشه در ایران این اتفاق می‌افتد که ما ثبات مدیریتی و مربی نداریم و این کار ضربه زیادی به فوتبال ما زده است. در هر فصل تیم‌های ایرانی دچار تغییر و تحول می‌شوند. به نظرم تیم‌های شرق آسیا در مرحله دوم لیگ قهرمانان نتیجه بهتری می‌گیرند.

ملی‌پوش استقلال در خصوص اینکه برای فصل آینده می‌ماند یا خیر گفت:‌ همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقاتی بیفتد. من قرارداد دوساله دارم اما اگر شرایطی که مدنظرم است، فراهم نشود، از تیم می‌روم.

وی ادامه داد: من به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم با این تیم قهرمان آسیا شوم. همیشه نمی‌توانم به خودم فکر کنم. من نه پاداش می‌خواهم و نه چیز دیگری. قهرمانی آسیا برای من از همه چیز مهمتر است و امیدارم این اتفاق بیفتد.

نکونام گفت: یکی از شرایط من برای ماندن در فصل آینده این است که تیم خوبی بسته شود اما در آینده این موضوع را بیشتر بازگو می‌کنم. استقلال از تمام بازیکنان مهم‌تر است. نام استقلال بزرگ و جاودانه است و آرزوی هر بازیکنی است در این تیم بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها