کد خبر: ۱۳۲۳۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: کسانی که در این انتخابات برای خود رنگ انتخاب کرده‌اند بی‌تمایل به جریان سبز نیستند از این رو می‌توان گفت انتخاب رنگ از سوی کاندیداها میراث جریان فتنه است.

به گزارش 598 به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص انتخاب رنگ از سوی برخی کاندیداها در انتخابات 92 اظهار داشت: اگر انتخاب رنگ مسبوق به سابقه نبود، تداعی جریان فتنه نمی‌شد اما این کار سابقه دارد و در کودتاهای مخملی صورت گرفته و جریان فتنه نیز در ایران رنگ سبز را انتخاب کرد و منتج به فتنه‌ای بزرگ شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هنوز با گذشت 4 سال از فتنه ابعاد آن را یادآوری کرده و نسبت به این مسئله حرف دارند، خاطرنشان کرد: رهبری از فتنه 88 به عنوان عمل زشتی یاد می‌کنند که خسارات زیادی را به نظام وارد کرده است؛ انتخاب رنگ که در سال 88 برگرفته از کودتاهای مخملی بود توسط جریان سبز استفاده شد و این جریان تمام مقدسات را از عاشورا گرفته تا آرمان قدس زیر پا گذاشت.

عضو جامعه روحانیت مبارز بر همین اساس تاکید کرد: کسانی که در این انتخابات برای خود رنگ انتخاب کرده‌اند بی‌تمایل به جریان سبز نیستند از این رو می‌توان گفت انتخاب رنگ از سوی کاندیداها میراث جریان فتنه است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ما مشاهده می‌کنیم که برخی در آستانه انتخابات رنگ لباس خود را سبز انتخاب کرده‌اند که این نشان می‌دهد جریان فتنه در این انتخابات فعال است و از این رو اگر افرادی که برای خود رنگ انتخاب کرده‌اند چنانچه نظری هم نداشته باشند اما جامعه برداشت می‌کند که امری برگرفته از فتنه در حال وقوع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲
۱
انتخاب رنگ از سوی کاندیداها میراث جریان فتنه است...
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تبلیغات برای نامزد ریاست جمهوری باید بر اصول عقلانی استوار باشد, یا بر بنیاد آگاهی دهی. یعنی این که برنامه خود را به مردم بدهد, و آنها را به درستی این برنامه متقاعد کند, و بر آن بنیاد برای خود تبلیغ کند. و این نه به معنی تبلیغ برای خود, که تبلیغ برای هدف و رسالت و آرمانهای خود است. رنگ ابزار تبلیغ حسی است. و ازینرو سرشتی بیشتر تجارتی مییابد. ازینرو تبلیغات از راه رنگ, و حتی از راه عکسها و پوسترهای متنوع و گوناگون دارای تأثیرات حسی نشان دهنده ضعف برنامه ای نامزد, نه تنها, که به معنی رویکرد مادی و منفعتبنیاد وی به مسأله ریاست جمهوری است.
اینها همه شیوه های غربی است.
اصولا تأکید بر انبوه تبلیغات سرشتی تجارتی دارد, و به معنی برخوردی نفع طلبانه با سیاست است.
برای نمونه هدف از چسباندن بیست تا عکس یک نامزد در کنار هم, شیوه ای برای انگیزش حسی بیننده است. و این شیوه ای پپسی کولایی در تبلیغات است, که شایسته رئیس جمهور ایران نیست. شایسته رئیس جمهور امریکاست.
رئیس جمهور ایران باید آگاهی را در مردم بر انگیزد, نه حس را.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها