کد خبر: ۱۳۲۳۳۳
زمان انتشار: ۰۶:۵۰     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
ظاهرا استارت استقلال برای قهرمانی آسیا زده شده و آندو و مسعود شجاعی در لیست خرید استقلال قرار گرفته اند.
قهرمانی استقلال در لیگ برتر انگیزه مدیران و تصمیم سازان در این باشگاه را برای موفقیت های بزرگ تر بالا برده و حالا در مجموعه استقلال عزم جزمی برای قهرمانی آسیا ایجاد شده.


باشگاه استقلال مترصد آن است که بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته باشد و با تیمی که در حد و اندازه های قهرمانی آسیا باشد کارش را آغاز کند تا فوتبال ایران بعد از 22 سال بتواند بار دیگر قهرمانی آسیا را تجربه کند.


دو بازیکن به شدت مورد نظر باشگاه استقلال قرار گرفته اند و استقلالی ها در صددند تا این دو بازیکن را در صورت امکان جذب کنند. دو بازیکنی که هر کدامشان می توانند تا حد زیادی سطح تیم استقلال را به سطح قهرمانی آسیا نزدیک کند.


اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که مدیریت این باشگاه در صدد است تا به هر طریق ممکن رضایت آندرانیک تیموریان را برای بازگشت به این تیم جذب کرده و شرایط بازگشت آندو را به این تیم فراهم کند. کاری که شواهد نشان می دهد تا حدودی هم پیشرفت داشته.


اما بمب دیگر نقل و انتقالاتی آبی ها می تواند به خدمت گرفتن مسعود شجاعی باشد. استقلالی ها که یک تجربه خوب و موفق هم در جذب یک بازیکن از لالیگا (جواد نکونام) داشته، حالا مترصدند تا یک صید لالیگائی دیگر هم داشته باشند. از آنجائی که این امکان وجود دارد مسعود شجاعی امسال در لیست بازیکنان مورد نیاز اوساسونا نباشد، استقلالی ها از هم اینک دورخیز خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داده اند.


همچنین حفظ مهره های کلیدی این تیم همچون سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، آرش برهانی و چند بازیکن دیگر نیز در دستور کار باشگاه استقلال قرار دارد.
ايستگاه ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها