کد خبر: ۱۳۱۹۷۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی امیدوار است که با توجه به قول حسین هدایتی پنج شنبه مطالبات‌شان پرداخت شود.

جام ورزشی؛ سید جلال رافخایی درباره برنامه ‌اش برای فصل آینده عنوان کرد: «وقتی که در تهران بودم چند پیشنهاد به دستم رسید ولی گزینه اولم ملوان است و ابتدا با آنها صحبت می‌کنم.»


رافخایی درباره دیدار روز جمعه ملوان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: «بازی در انزلی برای هر تیمی مشکل است. درست است که در بعضی از بازی‌هایمان نتیجه نگرفته‌ایم اما این مسئله به بدشانسی‌ هم مربوط می‌شود. ذوب آهن پس از اینکه کاظمی به این تیم آمد شرایط بهتری پیدا کرده است.»


وی افزود: «خودم یک سال در این تیم بازی کردم و با مجموعه ذوب آهن آشنا هستم و دوست دارم این تیم در لیگ باقی بماند. خاطرات خوبی از این تیم دارم و امیدوارم بازی خوبی انجام شود.»


رافخایی درباره آسیب دیدگی‌اش خاطرنشان کرد: «هنوز مصدوم هستم و کم کم بهتر می‌شوم ولی فعلا به سلامت کامل نرسیده‌ام.»


بازیکن ملوان که در حال حاضر با 19 گل آقای گل لیگ برتر است در این رابطه و همچنین درباره اینکه عده ای می گویند بیشتر گل‌هایش از روی نقطه پنالتی بوده گفت: «می‌بینید که پنالتی هم اهمیت زیادی دارد. استقلال با ضربه پنالتی جواد نکونام در لیگ قهرمان شد و همچنین از جام حذفی به همین دلیل کنار رفت. این مسائل نشان می‌دهد پنالتی زدن آسان نیست. دنبال این نیستم که بخواهم خودم را ثابت کنم ولی فوتبالی‌ها می‌دانند شرایط هنگام زدن پنالتی چگونه است. این کار بسیار مشکل است و هر کسی که پشت ضربه پنالتی می‌ایستد استرس دارد.»


وی درباره تعداد گل‌های که از روی نقطه پنالتی زده گفت: «تاکنون 9 گل از 19 گلم را از با ضربه پنالتی زده‌ام.»


رافخایی درباره عملکرد  ملوان در فصل جاری گفت: «خیلی بهتر از این می‌توانستیم نتیجه بگیریم اما در این میان عوامل زیادی دخیل بودند که باعث شرمندگی ما نزد مردم شد.»


او درباره تاثیر مشکلات مالی این تیم و بدقولی‌های حسین هدایتی گفت: «این مسئله هم در کار ما تاثیرگذار بود و باعث شد روحیه بازیکنان خراب شود اما مسائل دیگری هم بودند که در کار ما تاثیر داشتند.»


بازیکن ملوان درباره تغییر سرمربی این تیم در میانه فصل عنوان کرد: «من نمی‌توانم بگویم که این کار نیاز بوده یا خیر؛ چنین جایگاهی را ندارم و آن زمان مدیران تیم تصمیم گرفتند تغییراتی را اعمال کنند. ملوان آن زمان در خانه نتیجه نمی‌گرفت و هدایتی و درودگر تصمیم گرفتند احمدزاده را به تیم بیاورند. پس از حضور او 4 پیروزی پیاپی کسب کردیم اما رفته رفته عواملی که به آنها اشاره کردم باعث شدند نتیجه نگیریم. بازیکنان و سایر افراد در این عملکرد تاثیرگذار بودند.»


رافخایی درباره اظهارنظر هدایتی مبنی بر اینکه پنج شنبه برای رسیدگی به وضعیت تیم به گیلان خواهد آمد، گفت: «هدایتی بیانیه داد و گفت که می‌آید مشکلات مالی ما را حل می‌کند. انشاءالله این اتفاق می‌افتد چون خودش قول داده و این مسئله را رسانه ای کرده است.»


او درباره میزان دریافتی خود در فصل جاری گفت: «25 درصد از قراردادم را دریافت کردم.»


این بازیکن درباره اینکه چقدر امیدوار است در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد گفت: «نمی‌دانم به اردو دعوت می‌شوم یا خیر چون چند هفته است که مصدوم هستم و شرایط گذشته را ندارم.»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته در تیم ملی به اندازه حقش بازی کند گفت: «به عنوان بازیکن نباید بگویم که حقم بوده یا خیر. من باید تلاش خودم را انجام دهم و باقی مسائل به تصمیم سرمربی تیم ملی بستگی دارد.همیشه سعی کردم با تمام توان تمرین  و رضایت کی‌روش را جلب کنم. ضمن اینکه در آخرین بازی تیم ملی هم چند دقیقه ای فرصت شد که به میدان بروم.»


رافخایی در پاسخ به این سوال که در صورت آقای گل شدن چه انتظاری برای تقدیر دارد گفت: «هنوز کاملا مشخص نیست که من آقای گل می‌شوم یا خیر زیرا یک بازی دیگر باقیمانده و تا روز جمعه باید صبر کنیم. بحث انتظار مطرح نیست بلکه وظیفه ای است که روی دوش فدراسیون فوتبال قرار دارد که از آقای گل لیگ تقدیر کند. فرقی هم ندارد که من آقای گل شوم یا فرد دیگری. این اتفاق در هر کشور دیگری هم می‌افتد و توجه نکردن به این موضوع مانند این است که استقلال قهرمان شود و روز جمعه مراسمی برای آن گرفته نشود.»
تسنیم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها