وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است

  •  
      
کد خبر: ۱۳۱۶۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی در سی و یکمین نشست افق رسانه با موضوع " انتخابات ، حماسه سیاسی "، با حضور برنامه سازان و مدیران رسانه ملی در سالن همایش های سازمان صداوسیما افزود: امکانات فراهم شده تبلیغی در شبکه های صدا و سیما در حدی است که نامزدهای محترم نیاز به صرف هزینه و استفاده از ظرفیت های محدود دیگر ندارند.
 
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به رعایت جدی اصل بی طرفی در برنامه های رسانه، گفت: توزیع برنامه های تبلیغاتی نامزدهای در جدول پخش بر اساس اصول علمی خواهد بود که نهایتاً با قرعه کشی، جدول نهایی تنظیم و رسانه ای خواهد شد.
 
 ضرغامی اطلاع رسانی مستمر، افزایش آگاهی های علمی برای انتخاب اصلح، ترسیم سلامت و قانونمندی انتخابات و نمایش فرایندهای مردمی در اجرای آن، روشنگری در برنامه های تخریبی رسانه های معاند، آرامش بخشی به جامعه، ایجاد شور و تحرک لازم برای حضور مردم و نمایش حماسی این حضور تاریخی، اخلاق مداری و برنامه محوری در برنامه های نامزدها، ترویج گفتمان واقع بینی، نگاه تطبیقی با انتخابات مشابه در کشورهای مدعی دمکراسی، تلاش در جهت ایجاد وحدت و تحکیم انسجام ملی ازجمله سیاست های رسانه ملی در این انتخابات است.
 
رئیس رسانه ملی برنامه های انتخاباتی زودرس در رسانه ها را ازجمله آسیب های انتخاباتی دانست و گفت: رسانه ملی با طرح زمان بندی معقول و تجربه شده، اقدامات خود را در موقع مقرر آغاز کرد و تا روز انتخابات حداقل 2000 ساعت برنامه های متنوع انتخاباتی در شبکه های سراسری و استانی پخش خواهد کرد.
 
رئیس رسانه ملی افزود: بر طبق نظرسنجی های انجام گرفته در طول یک سال گذشته و پس از پخش چند برنامه پر بیننده انتخاباتی به طور میانگین حداقل 15 درصد رقم مشارکت مردم در انتخابات افزایش یافته است.
 
 ضرغامی با اشاره به دستاوردهای نظام و خدمات دولت اسلامی در سراسر کشور گفت: رویدادهای ملی و افتتاح پروژه ها و انجام خدمات رفاهی به مردم توسط دولت به طور معمول و با رعایت اصول و سیاست های تبلیغاتی سازمان منعکس خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها
نیازمندیها
09107726603 تماس یا پیام در پیام رسان های ایتا و تلگرام