کد خبر: ۱۳۱۴۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچ مشکلی میان اهل تسنن و تشیع وجود ندارد، اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به دمشق نشان می‌دهد که هدف حمله به سوریه با مساله مقاومت مرتبط است.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری عرب پرس، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان عنوان داشت: اسرائیل زمانی که اطراف دمشق را هدف قرار داد، خواست بر شکست ابزارهای فتنه انگیز خود سرپوش بگذارد و اگر سرپوش گذاری‌های آمریکا و اتحادیه عرب نبود، این حملات رخ نمی‌داد.

وی با انتقاد از اقدامات تحریک آمیز کشورهای عربی برای جلب مداخله خارجی در سوریه و ضربه زدن به این کشور اعلام کرد: این اقدامات به حدی رسیده است که برخی کشورهای عربی و منطقه با اسرائیل در یک جبهه قرار گرفته‌اند و این کشورهای عربی همان کشورهایی هستند که پیروزی مقاومت در سال 2000 آنها را دستپاچه و زرادخانه‌های نظامی آنها را دچار مشکل کرد.

وی اعلام کرد: اسرائیل از زرادخانه‌های اتحادیه عرب هراسی ندارد بلکه از اراده، موشک‌ها و معادله‌های مقاومت می‌ترسد و اسرائیل امروز بر این باور است که افزایش قدرت حزب الله لبنان مانعی برای تل‌آویو و نیتش جهت سوء استفاده از تغییرات سوریه است.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان خطاب به کسانی که بر روی تضعیف سازی مقاومت از طریق ناآرامی‌ها در سوریه حساب باز کرده‌اند، گفت: تصمیم مقاومت در لبنان مبتنی بر آمادگی و پاسخ به هرگونه حمله اسرائیل است.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی میان اهل تسنن و تشیع وجود ندارد، بلکه مشکل میان اهل تسنن و تشیع با تکفیری‌هایی است که با نبش و تخریب مقبره حجر بن عدی، صحابه عالی قدر پیامبر (ص) دست به زشت‌ترین اقدام خصمانه خود زدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها