کد خبر: ۱۳۱۳۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۳۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
تصاویر از پدیده ای باور نکردنی که تاکنون دیده نشده بودند، خبر می دهند و این تصاویر لحظه ای را نشان می دهند که اشک های لاک پشت توسط یک زنبور تشنه مکیده می شوند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، وقتی که لاک پشت گریه می کند با توجه به حالت بدن او، برای او پاک کردن قطرات اشک چشم که شور هم هستند کاری مشکل است و در این تصاویر مشخص است که زنبور به کمک این لاک پشت آمده و به نوعی اشک های او را پاک می کند.
متخصصان بر این باورند که این پدیده برای اولین بار عکاسی شده است.












منبع:جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۸۱
اندازه جسه زنبور بسیار غیر عادی می باشد کافی است زنبور را با سر لاکپشت مقایسه کنید تا مشخص شود این زنبور یک هیولا است در ضمن در عکس سوم بالهای زنبور باز است ولی تصویر آن در آب بالهای بسته دارد؟
پاسخ
hasan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
برادر من تو سرعت بال زدن زنبور و انعکاس نور رو در نظر بگیری عکس توی آب درسته.
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۸
۰
دانسته های بشر در مقابل نادانسته ها چون قطره در برابر اقیانوس است این شگفتی ها ما را باید به این رهنمون سازد که هستی و آفرینش ساخته خداوندحکیم ، عالم و قادری است که در هر ذره آن عبرتهایی است. آیا در جهانی که به کودکان مظلوم فلسطین افغانستان پاستان عراق سوریه و نقطه نقطه جهان اسلام به خاک و خون کشیده می شوند و همه اینها باشعار حقوق بشر است . آیا کسی هست که اشک این کودکان ومادران جگر سوخته را پاک کند؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها