کد خبر: ۱۳۱۲۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: «آقای رویانیان! مدیریت فقط پول خرج کردن نیست.»

جام ورزشی؛ داریوش مصطفوی در خصوص شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: «پرسپولیس، محبوب ترین تیم ایران را به چه روزی انداختند. تیمی که این همه هوادار دارد و دیروز خیلی ها برایش گریستند.»


وی افزود: «مدیرانی که سررشته ای از فوتبال ندارند این تیم را تصاحب کرده اند و نتیجه اش این می شود که پرسپولیس جلوی هواداران خود می بازد و در لیگ برتر در جا می زند. پرسپولیس نیازمند یک انقلاب درونی از مدیریت تا تدارکات است. افرادی روی نیمکت تیم نشسته اند که مردم آنها را نمی فهمند و نمی پسندند.»


مصطفوی در پاسخ به این سوال که منظورش چه کسانی است، گفت: «در هنگام نواختن پنالتی، باید همه چیز را از قبل مهیا کرد. چرا آن اتفاق افتاد و آن تأخیر به وجود آمد؟ از زمانی که عکاسان به سمت آن دروازه حرکت می کردند تا زمان نواختن پنالتی چه شد؟ سرپرست پرسپولیس چه می کرد؟» مدیرعامل اسبق پرسپولیس ادامه داد: «اصلا پرسپولیسی ها تمرین پنالتی کرده بودند؟ آن نحوه ایستادن پشت توپ بود؟ باید بازیکنانی انتخاب شوند که پنالتی زن باشند و روحیه این کار را داشته باشند. شما چهره حقیقی را دیدید وقتی که می خواست پنالتی بزند؟ من برای گل محمدی احترام قائلم اما انتخاب او به عنوان سرمربی زود بود.»


وی با انتقاد شدید از رویانیان خاطر نشان کرد: «رویانیان یک شبه به فوتبال آمد. او کجا در فوتبال بوده؟ از روزی که آمد عکس هایش در رسانه به وفور منتشر شد. او با هدف بهبود موقعیت خود به ورزش آمد و انتخاب او یک انتخاب سیاسی بود. او حتی بلد نبود به درستی هزینه ها را مدیریت کند. این همه پول در اختیارش قرار دادند. چه شد و چه کرد؟ آقای رویانیان مدیریت کردن فقط پول خرج کردن نیست. با پول قهرمانی به دست نمی آید. شما مال فوتبال نیستی.»


مصطفوی ادامه داد: «من از پروین، مهدوی کیا، عابدزاده و خیلی از پیشکسوتان دیگر گله دارم. آنها نباید با پست گرفتن ساکت بنشینند. آنها دچار روزمرگی شدند. آقایان با این پست ها خواستند این بزرگان را همراه خود کنند و من ناراحتم از اینکه اینها هم همراه شدند. پیشکسوتان پرسپولیس نباید به خاطر 400 هزار تومان سکوت کنند.»


وی افزود: «ببینید با مهدوی کیا چه کردند. دقیقه 117 او را به زمین آوردند و دقیقه 120 خداحافظی کرد. این حق اوست؟ با اسطوره های خود چه می کنیم؟ خود مهدی نباید قبول می کرد. با او بد برخورد شد. من می دانم کریمی خداحافظی کرد تا به سرنوشت مهدوی کیا دچار نشود.»


مصطفوی در پایان گفت: «راه نجات پرسپولیس انقلاب درونی در این تیم است. بازیکنانش در حد تیم نیستند، مدیریتش باید برود و سرپرستش باید یک بزرگ باشگاه باشد.»
اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اگر یکشبه اومد ، از تو و عابدینی و انصاریفرد و و و بسیار با تعصب تر و جنگنده تر و بهتر تیم رو مدیریت کرد!
لطفا سکوت!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها