کد خبر: ۱۳۱۱۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
برخی افراد که به سخنان حجت الاسلام مصلحی در قم واکنش نشان داده و آن را در شأن وزیر اطلاعات ندانسته اند اشتباه می کنند/ کسی که جمع فتنه را مدیریت می کند، امروز نمی تواند پیشگوی فتنه شود/ وی در خصوص واکنش و اظهار نظر برخی افراد در ادامه افزود: کار آقای مصلحی دارای شأن است و ایشان آنچه را که پشت پرده حوادث فتنه بوده را باید برملا کرد و اذهان عمومی را با اینگونه مسائل آشنا کرده است. رسالت و وظیفه وزارت اطلاعات در همین راستاست و معنایی ندارد که بخواهیم کار ایشان را تخطئه کنیم.
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، فتنه 92 رویایی بود که سخنان صریح چند روز پیش وزیر اطلاعات آنرا برای پدر پیر جریانات انحرافی به کابوس تبدیل کرد. این سخنان وزیر اطلاعات برای همفکران و منسوبان این پدر پیر جریانات انحرافی هم بسیار سنگین تمام شد.

بعد از حملات دو سال پیش جریان انحرافی نفوذی در دولت علیه حجت الاسلام مصلحی، حال نوبت جریان انحرافی رخنه کرده در مجلس است که شانس خود را برای از میدان خارج کردن وزیر اطلاعات امتحان کند. از همین رو هر کدام به نحوی سعی در بی اثر کردن این روشنگریها نمودند اما اکثریت مجلس را نیروهای ولایی و انقلابی تشکیل می دهند و تا چنین افرادی در مجلس حضور دارند، جریان انحرافی نفوذی در مجلس نیز همچون جریان انحرافی نفوذی در دولت راه بجایی نخواهد برد.

سید احمد رضا دستغیب نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، پیرامون برخی واکنش های تند علیه روشنگری های اخیر وزیر اطلاعات در گفتگو با بی باک اظهار داشت: وزیر اطلاعات اگر این حرف ها را نزند پس چه کسی باید اینگونه صحبت کند؟ برخی افراد که به سخنان حجت الاسلام مصلحی در قم واکنش نشان داده و آن را در شأن وزیر اطلاعات ندانسته اند کاملا اشتباه می کنند.

محمد صالح جوکار دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز به خبرنگار بی باک گفت: آقای مصلحی وزیر اطلاعات قطعا بر اساس مستندات و اطلاعاتی که در اختیارشان بوده است این مطالب را ارائه کرده اند و درست هم است. کسی که جمع فتنه را مدیریت می کند، امروز پیشگوی فتنه نمی شود.

وی در خصوص واکنش و اظهار نظر برخی افراد در ادامه افزود: کار آقای مصلحی دارای شأن است و ایشان آنچه را که پشت پرده حوادث فتنه بوده را باید برملا کرد و اذهان عمومی را با اینگونه مسائل آشنا کرده است. رسالت و وظیفه وزارت اطلاعات در همین راستاست و معنایی ندارد که بخواهیم کار ایشان را تخطئه کنیم.
 
نماینده مردم یزد خاطر نشان ساخت: تخطئه وزیر اطلاعات نسبت به دادن اطلاعات به مردم در حقیقت نوعی پرده پوشانی است که عده ای از ایشان مطالبه می کنند و این به صلاح نظام و کشور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:  بایستی حقایق بیان شود و مردم به خوبی مسائلی را که اتفاق افتاده یا در حال اتفاق است را دریابند و پیش بینی آینده  و این انتخابات، راهکارها و راهبردهایی را که دشمن دارد برای مردم روشن شود.

جوکار در پایان گفت: چشمان تیز بین نیروهای امنیتی و نگاه اطلاعاتی است که  بایستی از  پدیده و پروژه هایی که دشمنان خواب آن را دیده اند جلوگیری کند.

احمد بخشایشی دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در گفتگو با خبرنگار بی باک بیان داشت: کسانی که می گویند؛ "انتخابات باید آزاد باشد و در واقع یکی از افرادی که می تواند این فضا را آزادتر کند هاشمی رفسنجانی است و آقای مصلحی نباید این صحبت را علیه وی می کرد" ادعایشان به هیچ وجه معقول و واقعی نیست. اتفاقا با توجه به تجربه فتنه 88 که باعث عقب گردی در بخشی از نیروهای نظام شد، حرکت آقای مصلحی اقتدار نظام است و این حرکت را می پسندم و تحسین می کنم.

 وی افزود: هر کسی باید کار خود را انجام دهد آقای هاشمی حرف خود را می زند اما در چارچوب قانون و آقای مصلحی هم باید اقتدار نظام را نشان دهد ولی نباید اجازه دهد همان فضای گذشته تکرار شود همان طور که  انتخابات مجلس را با آرامش برگزار کردیم.

 وی باتوجه به نزدیک شدن به فضای انتخاباتی در ادامه تصریح کرد: به نظر من بیشترین فتنه از داخل نشأت می گیرد به همین جهت باید از صحبت های آقای مصلحی استقبال کرد البته فضای آزاد انتخابات هم خود به خود بایستی وجود داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۰
ما منتظر افشاگری های بیشتری ازآقای وزیر هستیم مجلسی ها ازچی میترسن؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها