کد خبر: ۱۳۱۱۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد ارتش این کشور اهدافی را در اسرائیل مشخص کرده است تا در صورت حملات بیشتر اسرائیل به سوریه، آنها را هدف قرار دهد.
به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، تلویزیون دولتی سوریه به نقل از برخی مقامات اعلام کرد در صورتی که اسرائیل بار دیگر به سوریه حمله کند، اهداف مشخص شده هدف قرار خواهد گرفت.همچنین به نظامیان این کشور اعلام شد  به هر گونه حمله بدون آنکه منتظر دستور فرماندهی عالی باشند، پاسخ دهند.  تلویزیون دولتی سوریه خاطر نشان کرد :« در صورت هرگونه تجاوز جدید، موشک های سوریه آماده هستند اهدافی مشخص را هدف قرار دهند ». در عین حال، این تلویزیون اعلام کرد سوریه به فلسطینی ها چراغ سبز نشان داده است تا از بلندی های جولان تحت اشغال اسرائیل «علیه اسرائیل اقدام کنند ».

در هیمن حال «عمران الزعبی» وزیر اطلاع رسانی سوریه بعد از جلسه اضطراری دولت سوریه در نشستی خبری گفت:  که تجاوز اسرائیل به سوریه حاکی از ارتباط این رژیم با گروه‌های تروریستی از جمله «جبهه النصره» است. وی همچنین تأکید کرد که همه گزینه‌ها برای پاسخ سوریه به حمله اسرائیل مطرح است.

الزعبی افزود: هرگز از مواضع میهنی و قومی خود از جمله مقاومت پشیمان نبوده‌ایم و نخواهیم بود و دمشق سستی و تجاوز به حاکمیت ملی و امنیتی‌اش را نخواهد پذیرفت.

ارتش اسرائیل سحرگاه یکشنبه برای دومین بار در طول 48 ساعت به سوریه حمله کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها