کد خبر: ۱۳۱۰۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
هوش بالای کرانچار در فینال حساس آزادی کاری کرد که او از دو ستاره مصدوم و ناآماده اش به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پاس رو به عقب حسين ماهيني و لحظه به ثمر رسیدن گل اول سپاهان تاثیرگذارترین اتفاق بازی بود. پرسپولیسی ها که به خاطر خداحافظی مهدوی کیا خود به خود تحت تاثیر و احساساتی بودند پس از این گل به شدت دچار استرس شدند و خیلی طول کشید تا کمی خود را بازیابند چرا که هیچ کدام نمی خواستند در آخرین بازی کیا برای پرسپولیس خاطره بدی از خود به جای بگذارند. شاید همبازیان ماهینی هم به خاطر این اشتباه او ناراحت بودند و این باعث شده بود تا تمرکز بازیکنان سرخ پوش گرفته شود تا آنها فشار روانی بالایی را حس کنند.


در سوي ديگر ميدان، زلاتکو کرانچار ستاره بود. یک مربی فوق العاده حرفه ای. وي در طی این فصل با وجود ده نفره شدن دو بار در آزادی مقابل استقلال از لحاظ تاکتیکی برتر بود و اگر کمی خوش شانس بود شاید امروز به دبل در لیگ و حذفی می رسید. نقطه اوج کار او در فینال جام حذفی تعویض هایش بود. دقیقاً همان جایی که یحیی بی تجربگیش را با بدسلیقگی محض توأم کرد.


کرانچار غلامی را به زمین فرستاد. همان که فرشته نجاتش شد اما مهمتر از این تعویض محرم با حاج صفی بود. هوش بالای کرانچار در فینال حساس آزادی کاری کرد که او از دو ستاره مصدوم و ناآماده اش به بهترین شکل ممکن بهره ببرد. محرم مثل همیشه در میانه میدان حکمرانی می کرد و بعد از آنکه خسته شد جایش را به حاج صفی با انگیزه داد. همان ویژگی که باعث گل شدن پنالتی حساس نهایی برای سپاهان شد.


مربی کروات بارها و بارها در طول فصل از این تعویض های طلایی داشته و نشان داده چقدر روی کار بازیکنانش دقیق است و راه استفاده از هرکدامشان را می داند. یادمان نرود او برای فینال اصلی ترین مدافع میانی اش (فرشید طالبی) را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. همین مساله به تنهایی مهره چینی ایده آل سرمربی موفق زردهای اصفهانی را به خوبی اثبات می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها