کد خبر: ۱۳۰۷۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
رييس کميته‌ انضباطي مي‌گويد براي بازي فينال تدابير ويژه‌اي در نظر گرفته است.
اسماعيل حسن‌زاده درباره تدابير کميته‌ انضباطي براي بازي امروز پرسپوليس و سپاهان در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي، اظهار کرد: من خودم ناظر ويژه اين ديدار هستم و براي اين ديدار تمهيدات ويژه‌اي در نظر گرفته‌ايم. ما يک عده ناظر نامحسوس در استاديوم گذاشته‌ايم که به صورت محرمانه گزارش اتفاقات را به ما خواهند داد. مسئولان هم به اين بازي با دو وجه نگاه مي‌کنند. يکي از اين وجه که اين ديدار يک مسابقه مهم است و ديگر اين که مراسم پس از آن منضبط برگزار شود.

به گزارش ايسنا ، او در ادامه افزود: ما به هر دو جهت حساس هستيم و کار ما و ناظران با سوت پايان بازي به پايان نمي‌رسد. به هر حال اميدوارم همه همکاري کنند تاف ضاي خوبي ايجاد شود.

رييس کميته‌ انضباطي در پاسخ به اين سوال که آخرين وضعيت پرونده تباني در دسته اول چگونه است، اظهار کرد: فعلا اقداماتي را انجام داده‌ايم. از سويي يک ستاد تعيين ‌کرده‌ايم که از لحاظ کارشناسي بر روي چند بازي مورد نظر ما نظر دهند. به هر حال تحقيقات در جريان است و به نتايجي هم رسيده‌ايم، با اين حال تا پايان تحقيقات نمي‌توانيم صحبتي داشته باشيم.

حسن‌زاده در پايان درباره حکم کميته‌ انضباطي درباره شکايت سپاهان صحبت کرد و گفت: باشگاه سپاهان در شکايتش به نحوه جذب مجيدي از سوي استقلال معترض بود که ما پس از بررسي‌هاي لازمه، اعتراض اين تيم را وارد ندانستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها