کد خبر: ۱۳۰۴۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار ۵۹۸ عنوان داشت:
عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص سخنان اخیر آقای هاشمی که گفته بودند "ما سر جنگ با اسرائیل نداریم" بیان داشت: بنده در خصوص صحبت آقای هاشمی بحثی ندارم و از خودشان باید پرسید و خود هاشمی شناسی یک پروژه است و باید در خصوص صحبت ایشان باید تحقیقات عمیق صورت گیرد و در هر صورت ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم و کشور فلسطین باید بماند.
به گزارش پایگاه 598، محمد رضا باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه 598 در خصوص ویژگی خاصی که وی را اصلح تر از کاندیداهای ائتلاف 2+1 نموده است اظهار داشت:اصلح بودن یک اصل اولیه است، اگر کسی خود را اصلح از دیگران نداند نباید وارد عرصه رقابت شود و هر کس که به میدان می آید خود را به دلایلی اصلح تر از دیگران می داند. با توجه به سابقه 25سال که در مجلس حضور داشتم، مشخصه های ویژه ای پیدا کردم، در تصویب تدوین و ابلاغ بیش از 20بودجه نقش موثر داشتم در مجلس هرگز یک ناظر بی طرف نبودم و همیشه وارد مسائل می شدم.

وی افزود: در برنامه های توسعه ایی همیشه مشارکت داشتم، در طول دوران نمایندگی با بیش از 1000نماینده همکار بودم و با بیش از200 وزیر در دولت های مختلف هم شاهد بوده ام ، و با خلق وخوی  این وزیران و متخصص بودن و ولایی بودن آنها و مشخصات دیگر آنها را کاملا آشنا هستم که همان علم رجال است.



باهنر گفت: بنده یک نیروی تشکیلاتی هم می باشم و معمولا آدم موثری بوده ام و نیروی های متخصص را می شناسم و بین دیگر کاندیدا ها جامعیت را دارم البته این به معنی نفی دیگر نامزدها نیست، البته شرط مهم دیگر رای آوری است .
 
عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص سخنان اخیر آقای هاشمی که گفته بودند "ما سر جنگ با اسرائیل نداریم" بیان داشت: بنده در خصوص صحبت آقای هاشمی بحثی ندارم و از خودشان باید پرسید و خود هاشمی شناسی یک پروژه است و باید در خصوص صحبت ایشان باید تحقیقات عمیق صورت گیرد و در هر صورت ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم و کشور فلسطین باید بماند و کسانی که در رژیم صهیونسیتی هستند می توانند به عنوان یک شهروند در رای گیری شرکت کنند امام همه مردم فلسطین باید حق رای داشته باشند و بنده کاری به صحبت ایشان ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اميري حسين و نعم الامير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۰
آقاي مهندس
هنوز اونقدر سواد نداري كه بفهمي اصلح تر غلطه؟
ياد خليج عربي كروبي افتادم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
این باهنر سی ساله که توی سایه ایستاده و همیشه لبه ی کُلُفت نون و لبه ی نازک کار رو برای انقلاب توی دست میگیره.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۰
مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید....
پاسخ
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
کاری نداره یه وبلاگ می نیم به نام هاشمی شناسی چند موضع اصولی ایشون رو می زارم سه روز دیگه فعال می شه http://hasn111.mihanblog.com/
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
کسی که تو تهران بزو ر منشی تلفنی و هزینه و رای مردم شما ل شهر تهران رای نما یند گی مجلس رل میاره اصلح و اصلح تره انهم برای ادره کشو ر عجبا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقا باهنر خودرو كرمان كيلويى جنده.....؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها