کد خبر: ۱۳۰۳۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت:« در باشگاه پرسپولیس همیشه خوش استقبال و بد بدرقه بوده اند و خود من با یک تلفن به این تیم آمدم و بدون آنکه کسی صحبت از بازی خداحافظی کند رفتم.»
افشین پیروانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر فوتبال کشور و بویژه بحث خداحافظی مهدی مهدوی کیا از دنیای فوتبال در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی جهان شرکت کرده که متن آن را درزیر می خوانید:

*من هم از نحوه برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا راضی نیستم و احساس می کنم که مراسم بهتری برای او باید برگزار می شد، البته آقایان آنقدر برای پیشکسوتان مراسم خداحافظی نگذاشتند که وقتی اینگونه هم قرار به خداحافظی بازیکنی می شود باید راضی بود.با این حال باید مراسمی در شان مهدی برای او برگزار می شد و اینگونه پرونده او را نمی بستند.

* بنده رکورددار کاپیتانی در پرسپولیس هستم اما هیچوقت کسی صحبت از بازی خداحافظی ام نکرد و البته تا بوده همین بوده و خیلی ها قبل از بنده بدون حتی یک تشکر خشک و خالی کفش هایشان را آویختند و رفتند.

*متاسفانه در باشگاه پرسپولیس همیشه خوش استقبال و بد بدرقه بوده اند و خود من با یک تلفن به این تیم آمدم و بدون آنکه کسی صحبت از بازی خداحافظی کند رفتم.

*درباره صحبت های اخیر آقای پروین در تلویزیون باید بگویم بنده جزو کسانی بودم که علی آقا همیشه افشین خان صدایم می کرد و خودم با رفتارم موجب می شوم تا دیگران احترامم را حفظ کنم و حتی یکبار هم نشد که آقای پروین به بنده بی احترامی کند. بنده در آن دوران همیشه نفر اول سر تمرین حاضر می شدم و حتی یک کارت قرمز هم نگرفتم لذا همین رفتارهای من موجب می شد تا علی آقا هم به آن شکل احترام بگذارد.

* سال گذشته که در لیگ دسته اول مربیگری می کردم اتفاقاتی را به چشم دیدم که باور آنها دشوار بود و همان اتفاقات و طرح برخی موضوعات از سوی بنده موجب شد تا پرونده برخی حوادث تلخ در لیگ دسته اول باز شود.

* خیلی ها وقتی این روزها مرا می بینند می گویند خدا پدرت را بیامرزد که برخی موضوعات را مطرح کردی تا حداقل مردم بدانند در لیگ دسته اول چه می گذرد.

* اینکه بخواهیم برخی افراد متخلف را دو یا سه سال محروم کنیم دردی دوا نمی شود و به نظر من باید محرومیت های بالای 15 سال برای این افراد در نظر بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها