کد خبر: ۱۳۰۲۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
وی در ادامه سخنان خود می گوید: اجداد ما همگی بر روی زمین می نشسته اند، اگر صندلی مفید بود آنها هم از این وسیله استفاده می کردند!؛ اینها وسایل غربی است و جدا حرام است.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در یکی از عجیب ترین و غیر منطقی ترین فتواهای وهابیت، به تازگی یکی از مفتیان یمنی این فرقه به نام "عمر بن محمد بن سالم بن حفیظ" اعلام کرده: نشستن بر صندلی، مبل و مانند آن حرام است.

این مفتی در فتوای خود عنوان کرده از خطرناکترین مفاسدی که امت ما به آن دچار است شیئی است که آن را صندلی و یا کاناپه و ... می نامند و این شری عظیم است که دامن ملت ما را گرفته است.

وی در ادامه ی سخنان خود می گوید: اجداد ما همگی بر روی زمین می نشسته اند، اگر صندلی مفید بود آنها هم از این وسیله استفاده می کردند!؛ اینها وسایل غربی است و جدا حرام است.

جالب اینجاست که بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مکه، این مفتی وهابی از بین 500 شخصیت تاثیر گزار در سال 2011م، در مرتبه ی 37 قرار داشته است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سهيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
وهابيت خيلي بيجا كردند چه غلط ها با با اين بي دينهاي منحرفين را بكشيد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شما فقط به حکم نگاه کردید و مسخره می کنید ، در حالی که این رویکرد که به فرهنگ و وسایل وارداتی غربی با دیده شک و تردید بنگریم ، رویکرد صحیحی است که در جامعه مسلمانان جهان در حال رشد است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها