کد خبر: ۱۳۰۰۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
بازيكن مس كرمان گفت: «دو پیشنهاد خوب از باشگاه‌های تهران و تبریز دارم و از اصفهان هم پیشنهادهایی داشته‌ام اما آن پیشنهادها جدی نبوده و به قطعیت دو پیشنهاد قبلی نیست.»

جام ورزشي؛ شایعه مذاکره مصطفی شجاعی با سپاهان طی روزهای گذشته شنیده شده و برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده با سپاهان به توافق رسیده است.


شجاعی که فوتبال خود را از تیم‌های اصفهانی و سپاهان نوین آغاز کرد، پس از درخشش در سپاهان نوین، با فولاد نطنز نیز شرایط خوبی داشت اما نتوانست در لیگ برتر با سپاهان بدرخشد و در تیم اصفهانی به یک بازیکن نیمکت‌نشین و سکو نشین تبدیل شد. او بعد از آن به مس کرمان رفت و در فصل جاری توانست خود را به لوکا بوناچیچ ثابت کند تا برای فصل آینده مشتریان دست به نقدی پیدا کند. برخی می‌گویند که او پیشنهادی جدی از پرسپولیس دارد و برخی نیز توافق او با سپاهان را در اخبار خود مطرح می‌کنند.


شجاعی اما این شایعات را صحیح نمی‌داند و در مورد پیشنهادهایش اینگونه می‌گوید: «من پیشنهادهایی از چند باشگاه داشته‌ام. دو پیشنهاد خوب از باشگاه‌های تهران و تبریز دارم و از اصفهان هم پیشنهادهایی داشته‌ام اما آن پیشنهادها جدی نبوده و به قطعیت دو پیشنهاد قبلی نیست؛ به هر حال هنوز فصل تمام نشده و من همه تلاشم را می‌کنم که در دو بازی آینده بهترین عملکردم را از خود به نمایش بگذارم تا اگر پیشنهادی هم شد، سرم را بالا بگیرم و در مورد آن فکر کنم.»


وی با اشاره به سابقه حضورش در فوتبال اصفهان ادامه می‌دهد: «به هر حال هیچ‌کس بدش نمی‌آید که در اصفهان بازی کند، چه برسد به من که فوتبالم را از اصفهان دارم و دوران خوبی در این شهر داشته‌ام اما باید ببینم در ادامه چه پیش می‌آید.»


مهاجم تیم مس در مورد عملکردش در فصل جاری با مس کرمان هم تصریح می‌کند: «من در نیم‌فصل اول آنچنان خوب نبودم و ۹ بازی را نیز به دلیل مصدومیت از دست دادم اما در نیم فصل دوم بوناچیچ به من بازی داد و توانستم خودم را به سرمربی تیم ثابت کنم و برای تیمم ۱۲ گل به ثمر برسانم و خوشحالم که توانستم خودم را به او ثابت کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها