کد خبر: ۱۲۹۹۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
يحيي از اول هم نام قاضي را در ليست فصل بعدش ننوشته بود و حالا با خيالي آسوده‌ و به بهانه بازگرداندن آرامش به پرسپوليس، او را از اين دو بازي باقيمانده هم كنار خواهد گذاشت.

جام ورزشی؛ تا امروز هيچ اتفاقي در اين فوتبال نيفتاده كه حتي براي لحظه‌اي تفكر حرفه‌اي بودن‌ را به باورمان بنشاند! مثلا همين قهر بچگانه محمد قاضي به خاطر يك تعويض كه بدون شك فقط از فوتبال ايراني برمي‌آيد. او شايد حتي در روز تنگدستي پرسپوليس هم انتظار فيكس بودن نداشت اما از همان دقيقه يك به بازي گرفته شد و وقتي به خاطر عملكرد نااميدكننده‌اش حكم به تعويض او دادند، ساكش را روي دوش انداخت و بي‌آنكه سرنوشت پرسپوليس ذره‌اي نگرانش كند، ورزشگاه را ترك كرد.


حسرتش نه فقط بازي كردن، كه از دست دادن پيراهن تيم‌ملي هم بود. مي‌گفت كه سرمربي و دستيارانش به عمد، شخصيت او را به بازي گرفته‌اند و فصل كه به آخر برسد، او هم خواهد رفت. پاسخش را يحيي گل‌محمدي در همان كنفرانس بعد از بازي داد؛ با اين چند جمله: «قاضي مختار است تيم ‌فصل بعد خود را انتخاب كند چون من بايد بگويم چه بازيكني در تيم بازي مي‌كند. بازيكن اگر توانايي داشته باشد بايد خودش را توجيه كند نه اينكه دنبال بهانه باشد.»


ساعتي بعد اما مهاجم ناراضي براي اينكه با غضب كادر فني دست به يقه نشود و بتواند اين دو بازي باقيمانده را هم با پرسپوليس سر كند، اينگونه به اشتباه خود در ترك ورزشگاه معترف شد: «به‌عنوان يك بازيكن حرفه‌اي مي‌پذيرم كه نبايد از ورزشگاه مي‌رفتم. يك لحظه عصباني شدم و اشتباه كردم. به همين خاطر از همه هم‌تيمي‌هايم و هواداران عذرخواهي مي‌كنم.»


آقاي سرمربي حرف ديگرش اين بود كه رفتار آماتورگونه قاضي را در عمل هم بي‌پاسخ نخواهد گذاشت و با تكيه بر اين حرف مديرعامل كه «هر تصميمي يحيي درباره قاضي بگيرد، قابل اجراست»، گفت كه اين‌بار ديگر هيچ‌رقمه كوتاه نمي‌آيد. شايد از ترس همين برخورد بود كه محمد قاضي با يك غافلگيري ديگر از تمرين‌ پرسپوليس هم بي‌اعتنا گذر كرد و ديروز اصلا به درفشي‌فر نرفت.


كادر فني البته براي فرونشاندن اين دردسر تازه مدعي شد كه غيبت قاضي هماهنگ شده بوده اما در واقع اينطور نبود و به همين خاطر، سرپرست تيم كه قرار بود ديروز را به مرخصي بگذراند بعد از سوت پايان تمرين از سوي يحيي به درفشي‌فر فراخوانده شد تا با هم‌فكري كادر فني براي قاضي تصميم بگيرد. تصميمي كه تنها جدايي محمد قاضي از پرسپوليس را سرعت خواهد بخشيد چرا كه موردي به نام بخشش اصلا در گزينه‌هاي او وجود ندارد. يحيي گل‌محمدي از اول هم نام قاضي را در ليست فصل بعدش ننوشته بود و حالا با خيالي آسوده‌ و به بهانه بازگرداندن آرامش به پرسپوليس، او را از اين دو بازي باقيمانده هم كنار خواهد گذاشت.


اين اما همه جريمه محمد قاضي نيست و او دیشب حكمی از كميته انضباطي باشگاه هم دریافت کرد. محمد قاضی 10 درصد جریمه شد اما این جریمه تعلیقی بود که در صورت رضایت کتبی سرمربی و همچنین تایید مدیرعامل و عدم تکرار قابل بخشش خواهد بود.
ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها