کد خبر: ۱۲۹۸۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاپیتان استقلال اردوی آبی پوشان را ترک کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ فرهاد مجیدی پس از پیروزی آبی پوشان مقابل العین، با کسب اجازه از کادر فنی استقلال، عین را به مقصد دبی ترک کرد تا برخی امور شخصی اش را انجام بدهد و در کنار فرزندانش باشد. وی قرار است ظهر روز چهارشنبه همراه با سایر اعضا استقلال، به تهران عزیمت خواهد کرد.


* مدیریت باشگاه استقلال پس از صعود آبی پوشان به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد به هر بازیکن این تیم مبلغ 1000 دلار پاداش داده خواهد شد. البته این تصمیم هنوز به اطلاع بازیکنان نرسیده ولی قرار است در روزهای آتی به حساب آنها واریز شود. استقلالی ها پس از پیروزی مقابل الریان قطر هم پاداش 2000 دلاری دریافت کرده بودند.


* امیر قلعه نويی سه شنبه شب با حضور در لابی هتل روتانا بازی برگشت رئال مادرید در برابر دورتموند را نظاره کرد. نکته جالب اینکه در اتاق های هتل، امکان پخش بازی وجود نداشت و به همین دلیل قلعه نويی به لابی رتانا رفت تا مسابقه شاگردان مورینیو مقابل دورتموند را تماشا کند.


کریم بوستانی، ستار همدانی، میرشاد ماجدی و ایمان عالمی هم در کنار قلعه نويی حضور داشتند و بازی را دیدند اما بازیکنان برای استراحت به اتاق هایشان رفتند.


* پس از بازگشت استقلال از ورزشگاه به هنل، حدود 500 ایرانی مقیم امارات از آبی پوشان استقبال کردند و شعارهایی در حمایت از این تیم سر دادند.


* استقلالی ها صبح روز چهارشنبه پس از صرف صبحانه با یک دستگاه اتوبوس ازشهر عین به دبی می روند و ساعت 12  دبی را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها