کد خبر: ۱۲۹۴۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «در مجموع از کار کردن با تونی نه راضی هستم نه ناراضی اما باید بگویم که او انسان بسیار خوب و قابل احترامی است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تراکتورسازی تبریز فردا (چهارشنبه) در حالی آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را انجام داده و در تبریز مقابل الجیش قرار می‌گیرد که سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم این تیم در بین گلزنان برتر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان در رده دوم قرار دارد. او 15 گل‌زده ولی آرش برهانی، مهاجم استقلال با 16 گل‌زده در صدر قرار دارد.


سیدصالحی در پاسخ به این سئوال که آیا با برهانی برای کسب عنوان بهترین گلزن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان رقابت داری گفت: «من رقابتی با برهانی ندارم و او دوست من است. خوشحالم که آرش هم برای استقلال گل می‌زند و برای او آرزوی موفقیت دارم. هدف همه ما این است که تیم‌های ایرانی در آسیا موفق شوند.»


وی در خصوص دلایل ناکامی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر، اظهار داشت: «نباید دنبال دلیل خاصی باشیم و من معتقدم که این سرنوشت تراکتور بود و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. ما امسال با توجه به پتانسلی که داشتیم بد نتیجه نگرفتیم در ضمن از لحاظ بازیکن و هزینه کردن هم پایین‌تر از استقلال و سپاهان بودیم. من معتقدم اگر کمی باتجربه‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم.»


مهاجم تراکتورسازی در مقاطعی از فصل به دلیل نیمکت نشینی از اولیویرا ناراحت بود. او در پاسخ به این سوال که "آیا از کار کردن با تونی راضی هستی؟"، گفت: «تونی زمانی که به فوتبال ایران آمد شناختی از بازیکنان نداشت و نمی‌دانست کدام بازیکن به درد مسابقه می‌خورد و کدام بازیکن فقط بازیکن تمرین است. او از شرایط فوتبال ایران و تیم‌های لیگ برتری هم شناخت نداشت اما رفته رفته وضعیت بهتر شد. من هم در مقطعی نیمکت نشین شدم اما در ادامه وضعیت بهتر شد. من در مجموع از کار کردن با تونی نه راضی هستم نه ناراضی اما باید بگویم که او انسان بسیار خوب و قابل احترامی است.»


سیدصالحی در پاسخ به این سوال که آیا ماندن تونی اولیویرا به سود تراکتورسازی است، خاطرنشان کرد: «در این مورد باید کادر مدیریتی باشگاه و تونی به نتیجه برسند و بحث سود یا ضرر نیست. باید دید سیاست‌های باشگاه برای فصل آینده چیست و قرار است چه برنامه‌هایی از سوی باشگاه در نظر گرفته شود در ضمن باید دید خواسته‌های تونی چیست و آیا طرفین با هم به توافق می‌رسند یا خیر.»


مهاجم تراکتور در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: «هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و ماندن یا جدایی‌ام مشخص نیست. مطمئنا همان چیزی که سرنوشت من است رقم خواهد خورد و از حالا نمی‌دانم فصل آینده کجا هستم. من همیشه برای انتخاب تیم استخاره می‌کنم و از خدا هم می‌خواهم که بهترین‌ها را برایم رقم بزند. مطمئنا این بار هم استخاره خواهم کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها