کد خبر: ۱۲۹۴۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
پيشكسوت پرسپوليس معتقد است كه استقلال به خاطر حضور تيم ملي در جام جهاني، بايد قيد آسيا را بزند!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ حميد درخشان مي‌گويد تنها راه خارج كردن تيم ملي از بحران، بسيج شدن تمام كشور است: «هر اتفاق را که در گذشته افتاده است، بايد فراموش کرد. الان به هيچ‌وجه نبايد دنبال مقصر بگرديم. بايد با همت ملي و دست‌دردست هم دادن در اين شرايط مهم تيم ملي را از بحران خارج کنيم. در واقع بايد مثل بازي با کره‌جنوبي که همه براي موفقيت فوتبال بسيج شدند، بار ديگر کنار هم باشيم.»


سرمربي سابق داماش معتقد است نبايد به كي روش فكر كرد و هدف بايد حمايت از فوتبال ملي باشد: «هر اتفاقي که بيفتد، كي روش قراردادش با تيم ملي تمام مي‌شود و از ايران مي‌رود. او بعد از آن هيچ تعهدي به فوتبال ما ندارد اما مهم فوتبال ايران است. بايد هر کار که مي‌توانم انجام دهيم تا در سه بازي باقي‌مانده بهترين نتايج را به دست بياورم.»


به نظر او كي روش در تيم ملي اشتباهات فني و غيرفني زيادي داشت كه الان زمان نقد كردن آنها نيست: «كي روش اشتباه‌هات زيادي داشته است. از لحاظ فني با برخي از تفکرات او مشکل دارم. انتظار داشتم که به عنوان يک مربي خوب خارجي تاثيرات حضورش در فوتبال‌مان را به ويژه در نوع بازي کردن تيم ملي شاهد باشيم که اين اتفاق هنوز نيفتاده است. با اين حال الان نمي‌خواهم نبش‌قبر کنم.»


او مي‌گويد تمام خواسته‌هاي كي روش را فراهم كنيم تا اين مربي فردا بهانه‌اي براي ناكامي احتمالي خود نداشته باشد: «آنچه كي روش مي‌خواهد، بايد تمام ‌و کمال براي او فراهم کنند. سود رفتن به جام‌جهاني براي فوتبال خودمان است. فدراسيون محکوم است که در اين شرايط هرچه كي روش مي‌خواهد براي او فراهم کند تا ديگر هيچ شبهه‌اي باقي نماند. بايد همه بسيج شوند تا امکانات لازم در اختيار تيم ملي قرار گيرد؛ به گونه‌اي که بهانه‌اي براي كي روش باقي نماند؛ چرا که همه ما مي‌دانيم افراد حرفه‌اي اين کارها را خوب بلدند. فکر نمي‌کنم اضافه کردن يک دست لباس براي تيم که مي‌خواهد به جام‌جهاني برود، رقمي باشد و اصلا در هزينه‌ها گم است.»


نكته جالب اينكه سرمربي پيشين داماش از استقلالي‌ها مي‌خواهد به خاطر موفقيت تيم ملي، قيد موفقيت در آسيا را هم بزنند: «همه کساني که در فوتبال تلاش مي‌کنند به دنبال موفقيت تيم ملي هستند. مطمئنا همه کمک مي‌کنند که تيم ملي موفق باشد. اين برمي‌گردد به مسئولان و کادر فني باشگاه استقلال که چگونه با اين موضوع برخورد کنند. مطمئنم که فتح الله زاده و قلعه‌نويي اين کمک را به تيم ملي خواهند کرد ولو انکه تيم‌شان در آسيا دچار مشکل شود.»


به نظر درخشان در صورت سوم شدن در گروه، تيم ملي نمي‌تواند به‌راحتي به جام‌جهاني صعود كند: «بايد تلاش کنيم تا حداقل به عنوان تيم دوم به جام‌جهاني صعود کنيم، در غير اين صورت بازي پلي‌آف اصلا راحت نيست. يک بار بود که مثل بازي با استراليا موفق شديم در پلي‌آف به جام‌جهاني صعود کنيم اين بار بايد با نماينده‌اي از آمريکاي جنوبي بازي کنيم که بدون شک بازي سختي خواهد بود. اميدوارم در اين مدت که به شروع باز‌هاي تيم ملي باقي مانده با برنامه‌ريزي مناسب و اتحاد و همدلي براي موفقيت فوتبال‌مان تلاش کنيم.»
روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها