کد خبر: ۱۲۹۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۱ خرداد ۱۳۹۰
مادر 4 شهيد و همسر شهيد سيدحمزه سجاديان، در پيامي با يادآوري مصائب خود در دوران دفاع مقدس به زنان مسلمان منطقه، به خصوص زنان بحريني، آن‌ها را به ايستادگي در مسير خداوند متعال فراخواند.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه‌اي، صدها نفر از بانوان فرهيخته‌ي كشور، صبح امروز و در آستانه ايام ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با رهبر انقلاب ديدار كردند و در ابتداي اين ديدار 10 نفر از بانوان حاضر در جمع، در سخناني به موضوعات مختلف حوزه‌ي زنان پرداختند و نظرات و پيشنهادات خود را ارائه كردند كه در دقايق پاياني سخنان مدعوين، مادر 4 شهيد و همسر شهيد سيدحمزه سجاديان، به جايگاه آمده و در پيامي كه همسر يكي از فرزندان شهيدش قرائت كرد، با يادآوري مصائب خود در دوران دفاع مقدس به زنان مسلمان منطقه، به خصوص زنان بحريني، آن‌ها را به ايستادگي در مسير خداوند متعال فراخواند.

*متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله علي ما انعمه و له شكر علي ما الهم.
سپاس و ستايش خداوند را بخاطر نعمتهايي كه بخشيد و آن را شكر بخاطر آنچه كه الهام كرد. سلام بر پيامبر رحمت و دختر گرامي‌شان حضرت فاطمه‌ي زهرا (س) مادر يازده ستاره درخشان آسمان امامت و سلام بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت حجت بن الحسن روحي له فداه و عرض سلام به محضر رهبر عزيز و فرزانه.

و سلام بر تو اي خواهر مسلمانم! تويي كه با فرياد مشتهاي گره كرده‌ات از مردان دلير و فرزندان رشيدت حمايت مي‌كني و حلقه‌هاي زنجير ظلم و ستم استكبار و شياطين را يكي پس از ديگري نابود مي‌سازي و با ايماني محكم و قدمهايي ثابت تا نابودي شيطان بزرگ پيش مي‌روي. آيا مي‌داني راهي كه تو اكنون در آن قرار داري چيست و چه قيمتي دارد؟ راه تو راه نور و سعادت و نجات است، راه حريت و آزادگي‌ست راه رسيدن به حيات طيبه است، راه خدا و راه نبوت است و اين بسيار گران‌بها و با ارزش است. شنيده‌ام شيطان صفتان به به مسجد و مدرسه و خانه و كاشانه‌ات يورش مي‌برند و وجود پاكتان را به خاك و خون مي‌كشند و عزيزانتان را به شهادت مي‌رسانند، نگران نباش كه خدا با شماست.

من حليمه هستم. نام من حليمه است. از خانواده‌ي من همسرم سيد حمزه و چهار فرزندم سيد كاظم، سيد داوود، سيد كريم و سيد قاسم سجاديان به شهادت رسيده‌اند. هر بار كه خبر شهادت فرزندانم را مي‌آوردند در حالي كه اشك شوق بر چهره‌ام بود و رو مي‌پوشاندم تا مبادا دشمن شاد شود، دلم آرام بود و خوشحال بودم از اينكه خداوند متعال شهادت را نصيب خانواده‌ام نمود و هرگز فراموش نمي‌كنم آن روزي كه خبر شهادت همسرم را به من دادند، وجودم پر از حسرت و اندوه شد، چرا كه از غافله عشق جاماندم.

و اما شنيده‌ام در بحرين، كه دلهاي شما لبريز از عشق علي و فاطمه است، دشمن اسلحه‌اش را به قلب شما نشانه رفته است، اما بدانيد راه شما راه خدا و راه خدا راه پيروزي است و ما با دعايمان شما را حمايت ميكنيم.
والسلام عليكم و رحمه الله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها