کد خبر: ۱۲۹۲۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل داماش گفت: سال‌ها در لیگ دسته اول تبانی رخ داده و آقایان هم از قبل می‌‌دانستند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، امیر عابدینی در حاشیه جلسه اتحادیه باشگاه‌ها گفت: در این جلسه مدیران درباره قطعی شدن 18 تیمی ماندن لیگ برتر صحبت کردند که حرفشان منطقی است. دوره‌ای که قرار بود به جام جهانی برویم این فرصت را به تیم ملی ندادیم الان هم مشخص نیست که به جام جهانی برویم یا نه، اما بهتر است این فرصت در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که مزایای 18 تیمی بودن چیست، اظهار داشت: حداقل آن را تجربه کرده ایم، نمی‌توانیم بگوییم 16 تیمی شدن به نفع ما است با حذف دو تیم 60 بازیکن حذف می‌شوند. بحث دیگر مربوط به پراکندگی جمعیت است، چرا یک استان مانند هرمزگان باید نماینده اش حذف شود و آن وقت استان دیگر سه نماینده داشته باشد، پس برنامه‌ریزی‌ها مشکل دارد.

مدیر عامل باشگاه داماش در پاسخ به این سوال که چرا قبلا اعتراض نکردید، گفت: اعتراض شد اما کسی گوش نکرد و البته آن زمان به این شدت هیجان نداشت.

وی درباره تبانی در لیگ دسته اول تصریح کرد: خوشحالم وقتی داد زدیم این تبانی‌ها رو شد، سالها این اتفاق رخ داد اما و آقایان هم از قبل می‌دانستند اما صبوری می‌کردند، امیدوارم این بار درست تصمیم بگیرند و باید با برخورد قاطع شر آن را بکنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها