کد خبر: ۱۲۸۹۵۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از فارس، محسن رضایی امروز در جلسه پرسش و پاسخ به مردم این شهر در هتل گلستان رشت، با بیان اینکه گیلان با برخورداری از سرسبزی باید دارای صنعت شود، اظهار کرد: در گذشته از ورود صنعت به این استان جلوگیری کردند در حالی که کشاورزی از صنعت جدا نیست.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی گیلان سنتی باقی مانده است، گفت: کشاورزی باید پیشرفت کند و درآمد خانوار و روستایی در هر هکتار افزایش یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: روش‌های سنتی باید مکانیزه و در کنار آن صنایع تبدیلی ایجاد شود.

وی سرنوشت چای را نامشخص خواند و خاطرنشان کرد: مدیریت کشور باید درست شود.

رضایی با اشاره به اینکه برای گیلان برنامه تنظیم شده است، تصریح کرد: این برنامه به گونه‌ای است که فرهنگ و اقتصاد استان جایگاه خود را پیدا کند و دنیا چهره درخشان کشاورز گیلانی را ببیند.با جمعیت 77 میلیون نفری ایران جای شرم دارد که فقیر باشیم و عزت جوانان نباید شکسته شود.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ایران تقویت صنعت گردشگری، تجارت و کریدور شمال‌جنوب را از جمله برنامه‌های احتمالی دولت آینده خود عنوان کرد.

وی متذکر شد: تقویت صنعت گردشگری می‌تواند میلیاردها تومان برای گیلان درآمدزایی داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه نخستین روزنامه‌ها و مسایل فرهنگی کشور در گیلان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: باید به فرهنگ و هنر گیلان توجه شود و جایگاه خود را پیدا کند.

به گفته وی، گیلان می‌تواند مرکز فرهنگی و بومی باشد و باید روی این استان سرمایه‌گذاری کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ سئوالی درباره یارانه‌ها، متذکر شد: در دولت بنده یارانه 45 هزار تومانی، 65 هزار تومانی درآمدی و یارانه سبز به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی به پرسشی درباره نحوه برخورد با مسئله هسته‌ای ایران در دولت احتمالی وی، یادآور شد: قوی‌ترین دیپلمات‌های ایران را برای مسئله هسته‌ای به‌کار می‌گیرم و تلاش می‌کنیم تنش‌ها را کاهش دهیم.

رضایی تصریح کرد: با «سلام بر زندگی و ابوالفضل» به طرف دولت فراگیر و جامعه امید حرکت می‌کنیم و سر پای خود می‌ایستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقا محسن بزگترین نقطه ضعف شما این است که نه مالکی ونه سلمان ونه ابوذر ونه مقداد شما زبیری زیرا پست و مقام را به ولایت پذیری در زمانی که حضرت اقا به شما گفت که در سپاه بمانید ترجیه دادید چطور میشود به شما اطمینان کرد.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
جناب آقای رضایی از لطفتون نسبت به مردم ممنونیم. ولی حضرتعالی چندین ساله در مجمع تشخیص مصلحت حضور دارید و می توانستید در بهتر بودن وضعیت فعلی با نقشی که در مجمع دارید مؤث باشید ولی چرا نشدید؟ حالا وعده سرخرمن میدهید که چی؟ از قدیم گفته اند ((سنگ بزرگ نشانه نزدن است.))
پاسخ
ناشناس
COLOMBIA
۱۹:۰۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
شعری هست که میگوید:
"خرج که از کیسه مهمان رود- حاتم طایی شدن آسان بود"
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها