کد خبر: ۱۲۸۸۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کی‌روش خودش می‌داند که قلعه‌نویی مربی باهوشی است و وقتی به تیم ملی بازیکن ندهیم جواب خودش را می‌گیرد.

به گزارش 598،میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال حاضر است ملی پوشان خود را برای دیدار تیم ملی مقابل عمان در اختیار کی‌روش قرار دهد اظهار داشت: ما تمام فکر و ذکرمان استقلال و دو بازی آینده است اما قبول داریم که بحث ملی نیز جایگاه ارزشمندی دارد.

وی افزود: ما باید از بین بد و بدتر انتخاب داشته باشیم اما کی‌روش می‌داند که استقلال نماینده ایران در آسیا محسوب می‌شود و بازی حساس ما نسبت به بازی دوستانه تیم ملی ارجحیت دارد.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: کی‌روش مربی کاربلدی است و خودش می داند که چه کاری انجام می دهد. او به این خاطر اعلام کرده که بازیکنان استقلال می‌توانند به اردو نیایند تا هوش ما را تست کند! البته کی‌روش می داند کادر فنی استقلال مربیان باهوشی هستند و وقتی بازیکنانمان را به تیم ملی ندهیم او جواب خودش را می‌گیرد.

ماجدی در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی رحمتی از استقلال شنیده می شود به فارس گفت: با خصوصیاتی که از رحمتی سراغ دارم مطمئن هستم او فقط به استقلال فکر می‌کند. من تصور می‌کنم برای رحمتی شایعه می‌‌سازند وگرنه او در استقلال باقی خواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها