کد خبر: ۱۲۸۸۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
پرتره‌ی حیوانات وحش تلاشی برای تطبیق پرتره‌های حیوانات با پوشش‌های انسانی است که به دنبال تطابق شخصیتی میان تصوير انساني از این حیوانات و پوشش‌هایی خاص برمی‌گردد.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، پوشش‌های مختلف با خودشان شخصیت به همراه دارند و بر شخصیت آدمی هم تاثیر می‌گذارد.

شخصی از اهل تفكر و مراقبه در گوشه ای از صحن حضرت رضاعلیه السلام نشسته و در دریایی از تفكر فرو رفته بود یك مرتبه حالی به او دست داد و صورت ملكوتی افرادی را كه در صحن مطهر بودند مشاهده كرد، دید خیلی عجیب و غریب است.

صورت های مختلف و زننده و ناراحت كننده از اقسام صورت حیوانات، و بعضی از آنها صورت هایی بود كه از صورت چند حیوان حكایت می كرد؛ درست مردم را تماشا كرد دید در بین این جمعیت كسی نیست كه صورتش سیمای انسانی باشد مگر یك نفر سلمانی (آرایشگر) كه در گوشه صحن كیف خود را باز كرده و مشغول اصلاح كردن و تراشیدن سر كسی است؛ دید فقط او به شكل و صورت انسان است.

از بین جمعیت با عجله خود را به او كه نزدیك در صحن بود رسانید و سلام كرد و گفت: آقا می دانید چه خبر است؟

سلمانی خندید و گفت: آقا تعجب مكن، آئینه را بگیر و خودت را نگاه كن! خودش را در آئینه نگاه كرد؛ دید صورت خود او هم به شكل حیوانی است.عصبانی شده آئینه را بر زمین زد. سلمانی گفت: آقا برو خودت را اصلاح كن آئینه كه گناهی ندارد.

منبع: (علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی، معادشناسی، ج 2، ص 291.)

فکر میکنید مابا اعمال زشت خود چه صورتی را برای خود ساخته ایم  واگر روزی برسد که صورت خود را قبل از مرگ ببینیم چکار میکنیم.

اصلا آیا می‌دانید چه گناهانی باعث می‌شود صورت ما شبیه یک حیوان بخصوص شود؟ آن گناهان کدامند و آن حیوانات که چهره انسان به صورت آنها می‌شود کدام است؟
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها