کد خبر: ۱۲۸۷۶۳
زمان انتشار: ۰۲:۲۹     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر پرسپولیس روز دوشنبه میزبان تیم ملوان انزلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملوان انزلی است. نتیجه دیدار از نظر شرایط جدول لیگ خیلی مهم نیست. پرسپولیس و ملوان به فکر صدرنشینی یا فرار از سقوط نیستند و بدون دغدغه و برای اعاده حیثیت و دفاع از اعتبار خود مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

سرخپوشان که خود را برای فینال جام حذفی و رویارویی با سپاهان آماده می‌کنند بیشتر به این بازی به چشم یک دیدار تدارکاتی کاملا رسمی و جدی نگاه می‌کنند.

این سومین رویارویی پرسپولیس و ملوان در این فصل است، بازی رفت دو تیم در انزلی با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید و آن زمان مانوئل ژوزه سرمربی سرخپوشان بود.

بازی دوم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار شد و یحیی گل‌محمدی در آن دیدار برای اولین مرتبه به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشست و علی کریمی هم بعد از مدت‌ها به جمع سرخپوشان آمده بود. در آن بازی پرسپولیس با پیروزی 6 بر صفر ملوان را حذف کرد تا گل‌محمدی شروعی طوفانی در پرسپولیس داشته باشد.

پرسپولیس در بازی فردا برای تثبیت ششمی خود در لیگ برتر تلاش می‌کند و نمی‌خواهد در آستانه فینال هوادارانش را آزرده خاطرتر کند بنابراین در این بازی با تمام توان بازی خواهد کرد، در آنسوی میدان هم تیم محمد احمدزاده برای انتقام شکست سنگین و تاریخی به مصاف پرسپولیس می‌آید.

سرمربی ملوان حتی روزه سکوت گرفته و اعلام کرده نمی‌خواهد صحبتی در مورد این بازی انجام بدهد، شاید به دلیل اینکه قبل از بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفته بود که امیدوارم بازی 11 به 11 باشد و به طرفداری داور از پرسپولیس کنایه زد و شاید به همین دلیل ترجیح داده سکوت کند.

گفته می‌شود سید جلال رافخایی آقای لیگ دچار مصدومیت است و شاید در این بازی حضور نداشته باشد. ملوان 40 امتیازی در رده یازدهم قرار دارد و برای آنکه در جدول رتبه‌ آبرومندتری کسب کند، می‌جنگد. ملوان اگر در این بازی پیروز شود حداکثر یک پله صعود می‌کند.

در پرسپولیس هم علی کریمی و حسین ماهینی بعد از مصدومیت طولانی در تمرینات حاضر شده‌اند و مشخص نیست در ترکیب اصلی قرار بگیرند یا نه. مهرداد پولادی هم که قطعا در این بازی غایب است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان همیشه جذاب و دیدنی بوده است و این مرتبه هم تماشاگران انتظار یک بازی زیبا از این دو تیم دارند.

سایر دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر روز 15 اردیبهشت برگزار می‌شود.

برای دیدن جدول و نتایج جدول لیگ اینجا کلیک کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها