کد خبر: ۱۲۸۶۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان تاکید کرد، سرخپوشان تهرانی به عنوان قهرمانی جام حذفی دست خواهند یافت.

جام ورزشی؛ علیرضا نیکبخت واحدی در مورد آخرین وضعیتش در تیم داماش، بازی پرسپولیس - سپاهان در فینال جام حذفی، وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بحث تبانی و دوپینگ در فوتبال ایران صحبت کرده است که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:


* خیلی وقت است که خبری از نیکبخت نیست، چرا با داماش ادامه همکاری ندادی؟
- بر سر مسائل مالی با داماش به توافق نرسیدم، چرا که چند ماه با خرج خودم در هتلی در رشت زندگی می‌کردم و باشگاه به مشکلاتم رسیدگی نمی‌کرد. تا امروز یک هزار تومانی از داماش نگرفته‌ام! حضور در رشت با این شرایط برایم مشکل بود و به من فشار می‌آمد. البته باشگاه داماش کلا بودجه نداشت و به هیچکس پولی نداده‌اند.


* پس علت جدای‌ات مسائل فنی نبوده است؟
- اصلا اینطور نیست، شما می‌توانید از مسئولان داماش در این مورد سوال کنید. تنها مشکل من در رشت عدم پرداخت پول بود. در این مدت با داماشی‌ها در تماس بودم اما می‌گویند قویدل زندان است. تمام بازیکنان و مربیان لیگ برتری حتی گهری‌ها حداقل 50 درصد از پول‌شان را گرفته‌اند اما بچه‌های ما 20 درصد هم نگرفته‌اند.


* چرا از جمع بازیکنان فقط تو تصمیم به قطع همکاری با داماش گرفتی؟
- بحث قطع همکاری نیست، بقیه بازیکنان داماش در خوابگاه زندگی می‌کردند و فقط من بودم که با خرج خودم در هتل ساکن بودم. بالاخره هر کسی حق و حقوقی دارد و نباید به هیچکس کم لطفی شود. من بعد از 2 سال دوری از لیگ برتر به داماش آمدم و نباید از جیب خود خرج کنم.


* ظاهرا از انتخاب داماش راضی نیستی؟
- بازی در شهرستان سختی‌های خاص خودش را دارد و توقع مردم بیش از حد معمول است، ضمن اینکه در شهرستان دوست دارند بیشتر بازیکنان بومی بازی کنند و فکر می‌کنند بازیکنان غیر بومی برای تیم شهرشان دل نمی‌سوزانند. این مشکل نه برای من بلکه برای امثال محمد محمدی و مهدی‌مهدوی‌کیا هم پیش آمد و خیلی زود به تهران برگشتند.


* در مورد بازی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و سپاهان چه صحبتی داری؟
- سپاهان بدون شک یکی از بهترین تیم‌های ایران است اما مطمئن باشید پرسپولیس به خاطر میزبانی و انگیزه‌ای که دارد قهرمان جام حذفی می‌شود.


* فکر می‌کنی پرسپولیس این فصل شایسته کسب یک عنوان قهرمانی است؟
- پرسپولیس و استقلال باید دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردند و به قطب‌های فوتبال تبدیل شوند. استقلال که در لیگ امید اول قهرمانی است و پرسپولیس هم در آستانه کسب جام حذفی. نمی‌خواهم به تیم‌های دیگر توهین کنم اما به نظرم فوتبال ایران باید به حالت 2 قطبی برگردد و تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.


* در این چند روز گذشته بحث تبانی و دوپینگ در لیگ لیگ راه افتاده است. با توجه به اینکه سابقه بازی در لیگ یک را داری آیا این موارد وجود دارد؟
- من زمانی که با پیکان در لیگ یک بازی می‌کردم این مسائل را ندیدم اما شک نکنید که چنین مواردی در لیگ یک وجود دارد.


* برای فصل بعد با داماش ادامه می‌دهی؟
- قرارداد من با داماش برای نیم فصل بود. البته هنوز برای تصمیم گیری زود است اما فکر نکنم در داماش بمانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها