کد خبر: ۱۲۸۶۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم سپاهان گفت: «تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارم و فعلا به تیم دیگری فکر نمی کنم.»

جام ورزشی؛ محمدرضا خلعتبری درباره حضورش در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «نمی توانم درباره جزییات جلسه توضیح زیادی بدهم اما به خاطر حرکاتم در بازی داماش و سپاهان مرا احضار کرده بودند. با آقای حسن زاده صحبت های خوبی را انجام دادیم و تذکراتی را به من دادند که اطاعت کردم.»


وی ادامه داد: «توضیحات خود را به رییس کمیته انضباطی ارائه کردم و سوءتفاهماتی بود که حل شد. این جلسه ربطی به دو دیدار ما در جام حذفی و لیگ مقابل استقلال نداشت و فقط به خاطر رفتارم در بازی با داماش بود.»


مهاجم سپاهان درباره شرایط تیمش عنوان کرد: «متاسفانه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم اما در لیگ و حذفی می توانیم قهرمان شویم. در لیگ انتظار داریم داماش همانطور که ما را شکست داد استقلال را هم ببرد. در جام حذفی هم باید صد درصد پرسپولیس را شکست دهیم. هواداران ما قهرمانی حذفی را از ما می خواهند.باید خواسته آنها را برآورده کنیم. همه بازیکنان آمادگی خوبی دارند که در بازی های باقیمانده با تمام قدرت ظاهر شویم و بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.»


او همچنین گفت: «دو تیم قطری خواهان به خدمت گرفتن من هستند اما تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارم و فعلا به تیم دیگری فکر نمی کنم. در پایان فصل پیشنهاداتم را بررسی خواهم کرد و بهترین تصمیم را خواهم گرفت.»


خلعتبری در پایان پیش بینی اش از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را اینگونه بیان کرد: «بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانا اروپا می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها