کد خبر: ۱۲۸۵۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
صاحب جمعی هيچ صحبتي از تباني با من نكرد و فقط يك احوال‌پرسي بود و مرا دعوت كرد كه اگر كم و كسري چيزي دارم به آنها بگويم كه من هم با توجه به اين كه روز قبل از بازي بود قبول نكردم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-محمد باقرزعفرانی یکی از چهر های  مطرح در پرونده تبانی است، در ادامه اتفاقات تبانی در لیگ آزادگان و همچنین اتفاقات برنامه‌ی 90 در مصاحبه با خبرنگار سایت گل نکات تازه ای مطرح کرده است که در موضوع تبانی راه گشاست . نکته عجیب اینکه او این بار کسی را ماهم نمی کندو می گوید چیزهایی که رخ داده را به عنوان شاهد گزارش کرده است:

آقاي زعفراني اتفاقاتي در برنامه 90 افتاد كه براي خيلي‌ها اين سوال پيش آمد كه مقصر كيست و آيا شما راست مي‌گوييد يا دروغ؟ مرد و مردانه مي‌خواهيم حقيقت را از زبان شما بشنويم.

ببينيد من هيچ دروغي نگفته‌ام. من مشكلم تباني يا تباني كردن نيست من حرفم اين است كه اتفاقي افتاد و من آن را به مديريت گزارش دادم . فراز كمالوند براي من خيلي زحمت كشيده و من فوتبال خود را مديون ايشان هستم . ايشان حق دارد پاي خود را روي چشم من بگذارد. ولی من از فرداي خود مي‌ترسم براي همين برادرم هم كه باشد من حقيقت را مي‌گويم و خدا را شاهد مي‌گيريم كه دنبال منافعي نيستم. من با آقاي فراز كمالوند در طول سال هميشه با هم در تماس هستيم . من حتي با آقاي دينورزاده و سنجري هم در تماس هستم و اين يك چيز طبيعي است. در بازي با شهرداري تبريز هم واقعيت اين است كه آنها شانس بيشتري داشتند و تيم خيلي قدرتمندي هستند و بردن ما در تبريز توسط تيم شهرداري يك امر طبيعي بود. اما من فقط حرفي را زدم كه اتفاق افتاده بود.

آيا شما در بندرعباس آقاي كمالوند و صاحب‌جمعي را به خانه‌تان دعوت كرديد؟

بله آنها كه به بندرعباس آمدند من بعد از بازي به جلوي رختكن آنها رفتم  و به عنوان وظيفه آقاي كمالوند را به خانه دعوت كردم البته تعارفي هم به آقاي صاحب‌جمعي كردم كه آنها بخاطر اينكه بليط داشتند قبول نكردند و از هم جدا شديم.

آقاي زعفراني پس تماس آقاي صاحب‌جمعي نمي‌تواند چيز غيرطبيعي باشد. او خواسته تلافي كند؟

راستش من هيچوقت با آقاي صاحب‌جمعي تماس تلفني نداشتم يا حداقل در اين چند سال نداشتم اما تا دلتان بخواهد با آقاي كمالوند هفته‌اي چند بار در تماس هستيم. راستش چند روز قبل از بازي ، يك نفر كه دوست مشترك من و آقاي كمالوند بود با من تماس گرفت ايشان از مربي‌هاي سال‌هاي قبل در كنار فراز كمالوند بودند . ايشان به من گفت آقاي كمالوند خودش رويش نشده تماس بگيرد. شما كه نه بالا مي‌رويد و نه سقوط مي‌كنيد ما انتظار داريم در اين بازي شل بازي كني! به تبريز كه رفتي صاحب‌جمعي با تو تماس مي‌گيرد تا با تو يك سري چيز‌ها را هماهنگ كند. قرارداد تو با شهرداري آماده است و فقط كافي است بيايي امضاء كني .

خوب آقاي صاحب‌جمعي در تماسش به شما چه گفتند؟

خدايي ايشان هيچ صحبتي از تباني با من نكرد و فقط يك احوال‌پرسي بود و مرا دعوت كرد كه اگر كم و كسري چيزي دارم به آنها بگويم كه من هم با توجه به اين كه روز قبل از بازي بود قبول نكردم.

خوب آقاي زعفراني آن شخصي كه به شما زنگ زده چه كسي بوده است؟

ايشان در اين چند روز چندين بار به من زنگ زده و چندين قسم به من داده كه اسم من را نگو و گفته اسم هر كسي را مي‌خواهي بگو ولي اسم من را نگو و خيلي من را قسم داده اسمي از او نبرم.

آقاي زعفراني آيا اين استنباط درستي است از تباني؟ شايد آن شخص كه نمي‌خواهد اسمش گفته شود قصد دشمني با كمالوند را داشته است؟

نمي‌دانم شايد هم روي حساب دشمني اين زنگ را زده. اما براي من سوال بود كه چرا وقتي به تبريز رسيدم آقاي صاحب‌جمعي طبق گفته او با من تماس گرفت. اگر چه خدا را شاهد مي‌گيرم كه آقاي صاحب‌جمعي هيچ صحبتي از تباني با من نكرد. آقاي كمالوند هم اصلاً با من صحبتي نكرد. اما خوب حرف‌هاي آن شخص براي من سوال برانگيز بود براي همين من اتفاقي را كه برايم افتاده بود بر حسب وظيفه به باشگاه گفتم و باشگاه هم آن را رسانه‌اي كرد.

آقاي صاحب‌جمعي گفته فايل صوتي شما را دارد.

نمي‌دانم چه بگويم اما من هر جا آقاي صاحب‌جمعي را ببينم به ايشان احترام مي‌گذارم ولي نمي‌دانم چه دليلي داشته كه فايل صوتي من را گرفته‌اند . من كه خودم گفتم ايشان هيچ صحبتي از تباني با من نكرده و صحبتي هم كه شده از جانب شخصي بوده كه با من تماس گرفته و حرف‌هايش برايم سوال برانگيز بود.

در نهايت حرف خاصي نداري؟

من هيچ نفعي در اين وسط ندارم و خدا را شاهد مي‌گيريم كه برايم اين چيز‌ها مهم نيست و هميشه سالم زندگي كردم. من دنبال چيزي نيستم و فقط مي‌خواهم حق به حقدار برسد اگر چه من كسي نيستم كه بخواهم اين فوتبال را درست كنم اما اميدوارم هميشه در راه درست قدم بردارم و در اين ماجرا هم آن چيزي كه واقعيت دارد اتفاق بيفتد و در نهايت حق هيچ كسي ضايع نشود و حق به حقدار برسد. من فقط نمي‌خواهم حقي ، ناحق شود. در ضمن من هيچ وقت نگفته‌ام كه فراز كمالوند با من تباني كرده . در اين موضوع هم شايد حق با فراز كمالوند باشد اما من انتظار دارم كه اين موضوع روشن شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها