کد خبر: ۱۲۸۵۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: «برای رفتن به اروپا یا انتخاب تیم فصل آینده‌ام قطعا با آقا مهدی مشورت خواهم کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علیرضا جهانبخش، بازیکن جوان تیم فوتبال داماش گیلان با چند پیشنهاد قابل توجه از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است ولی او دوست دارد در سن 19 سالگی فوتبال ایران را ترک کرده و راهی اروپا شود. جهانبخش مدعی شد که از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارد و ابراز امیدواری کرد شرایط برای ترانسفر او فراهم شود. او در مورد وضعیت داماش گیلان، بحث آینده خودش و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد که در زیر می‌آید:


* شرایط فعلی داماش چطور است؟
- بعد از برد خوبی که مقابل سپاهان به دست آوردیم چند روزی تمرینات‌مان تعطیل شد. با این حال خوشحالیم که ماندن داماش در لیگ قطعی شد، این در حالی است که در طول فصل مشکلات و حاشیه‌های زیادی داشتیم ولی در نهایت در لیگ برتر ماندیم. در ابتدا که آقای قویدل آمده بود شرایط خوب بود ولی اختلاف ایشان با آقای عابدینی باعث شد تا تیم از لحاظ مالی حمایت نشود. با این حال ما به خاطر هواداران داماش تلاش کردیم تا سقوط نکنیم.


* مثل اینکه یک فصل دیگر با داماش قرارداد داری؟
- بله همین طور است.


* قصد جدایی داری؟
- فعلا به این فکر می‌کنم تا لیگ تمام شود و تصمیم خاصی نگرفته‌ام. من چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارم و باید آنها را بررسی کنم.


* این درست است که می‌گویند قصد داری به لیگ هلند بروی؟
- جدا از هلند از لیگ‌های فرانسه و ترکیه هم پیشنهاد دارم ولی همان طور که گفتم فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام. اولویت من این است که به فوتبال اروپا بروم و اگر این اتفاق بیفتد خیلی عالی خواهد شد. در این مورد با خیلی‌ها مشورت کرده‌ام و به نفعم است که به فوتبال اروپا بروم. با آقای مهدوی‌کیا هم چند بار صحبت کردم و او با توجه به این که چند سال خارج از ایران بازی کرده است می‌تواند به من کمک کند. من برای رفتن به اروپا یا انتخاب تیم فصل آینده قطعا با آقا مهدی مشورت خواهم کرد و امیدوارم شرایط مناسب باشد و در خارج از ایران بازی کنم.


* اگر در ایران باشی به پرسپولیس می‌روی یا استقلال؟
- هنوز چیزی معلوم نیست و اگر رفتنم به اروپا منتفی شد در این مورد تصمیم می‌گیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها