کد خبر: ۱۲۸۲۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
دروازه‌بان رئال مادريد معتقد است که تيمش با وجود شکست مقابل دورتموند در دور رفت نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا هنوز فرصت راهيابي به فينال اين مسابقات را دارد و نبايد منصرف شود.
ديگو لوپز پس از شکست 4 بر يک رئال مادريد مقابل بورسيا دورتموند اظهار داشت: اين تيم نمي‌تواند کنار بکشد و هرگز اين کار را انجام نداده است. هنوز باور دارم و معتقدم که مي‌توانيم به فينال برسيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: نتيجه بسيار بدي به دست آورديم اما اکنون بايد به بازي سه‌شنبه شب فکر کنيم که فرصتي تاريخي داريم؛ هرچند فيناليست شدن به يک معجزه نياز داشته باشد. برنابئو بايد تا آخرين نفس غوغا کند زيرا پيش از اين هم چنين لحظاتي را داشته است. معتقدم که مي‌توانيم و بايد تا پايان مسابقه بجنگيم. بايد متحدتر از هميشه باشيم.

دروازه‌بان رئال مادريد خاطرنشان کرد: در نيمه اول به تساوي يک بر يک رسيديم اما سپس خيلي زود 2 گل ديگر خورديم و آنها بازي را دست گرفتند، دورتموند موقعيت‌هايي خلق کرد و ما نتوانستيم کاري انجام دهيم. بايد به سرعت اين بازي را فراموش کنيم و بهترين بازي ممکن را در دور برگشت به نمايش بگذاريم و بيشتر از اين مسابقه موقعيت‌آفريني کنيم.

وي اضافه کرد: ما در مسابقه‌اي که حکم فينال را دارد، بازي خواهيم کرد و بايد تقلا کنيم و بجنگيم. اين تيم نمي‌تواند منصرف شود و هرگز هم اين کار را حداقل در ورزشگاه خودمان انجام نداده‌ايم.

لوپز تأکيد کرد: همه ما بازي مي‌کنيم بنابراين مي‌توانيم در خدمت تيم باشيم و شايد من توانستم ضربات بيشتري را مهار کنم. اکنون بايد اين تصوير را از ذهن‌مان پاک کنيم و در مادريد در 90 دقيقه‌اي به ميدان برويم که براي آنها طولاني‌تر از هميشه خواهد بود.

وي افزود: تمام گل‌هاي دورتموند روي حرکات سريع به ثمر رسيد که آنها بسيار خوب آن توپ‌ها را وارد دروازه ما کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها