کد خبر: ۱۲۸۱۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش قم پرس ، یکصد نفر از خبرنگاران و اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم با تقدیم یک نامه خطاب به دکتر احمدی نژاد ضمن درخواست پیگیری مطالبات صنفی خود از بی مهری مسئولان استان قم نسبت به خواسته های خود گلایه کردند که در حاشیه افتتاح بزرگترین پروژه آبرسانی خاور میانه تقدیم ایشان گردید و آقای رئیس جمهور هم اظهار امیدواری کردند تا به این دغدغه رسیدگی شود.
 
 
متن این نامه که به امضای یکصد نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم رسیده است به این شرح است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم   

با احترام به استحضار میرساند  انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم به عنوان  یک تشکل قانونی که مطالبات صنفی اعضای خود را پیگیری می کند  متاسفانه از بدو شکل گیری آن  در قم  با بی مهری مسئولان روبرو شده است.

مستحضر می باشید که به استناد اصل چهل و سوم قانون اساسي داشتن مسكن متناسب با نياز، حق هر فرد و خانواده ايراني است اما شرکت تعاونی مسکن انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم برای اعضای خود که همگی از جامعه ی رسانه ای استان قم هستند از اداره کل مسکن وشهرسازی قم تقاضای زمین برای ساخت مسکن مهر کرده است که متاسفانه پیگیریها بی نتیجه واظهار می شود «زمین مسکن مهر تمام شد» واین برخلاف خبررسانی های دولت خدوم و جنابعالی می باشد.

که در این مورد مستدعیست شخصا دستور فرمایید تا برای خبرنگاران عضو زمین مناسب برای ساخت مسکن اختصاص یابد.

درخواست دوم :تعدادی از خبرنگاران استان قم فاقد هرگونه بیمه می باشند که مستدعیست شخصا دستور فرمایید تا این خبرنگاران عضو از سهمیه بیمه هنرمندان بیمه شوند.

درخواست سوم: بسیاری از اقشار جامعه با تدابیر دولت خدمتگزار از سهام عدالت برخوردار شده اند و متاسفانه خبرنگاران عضو انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم از این سهام برخوردار نگردیده اند که دراین مورد مستدعیست شخصا دستور فرمایید تا خبرنگاران عضو از سهام عدالت برخوردار شوند.

.....

پیشاپیش از بذل عنایت ویژه حضرتعالی از جانب امضا کنندگان زیر که از اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم می باشند تقدیر می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها