کد خبر: ۱۲۸۱۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري در جمع دانشجويان حاضر و آماده پاسخگويي به پرسش‌هاي صريح آنان شد. ضرغامي با اشاره به انتخابات سال 88، خطاب به دانشجويان گفت: شما هر فكر سياسي كه داريد براي خودتان محفوظ بماند.

 مبادا تعلق خاطر به يك فرد يا يك جناح يا يك حزب باعث شود حقايق را نبينيد. ما از طريق قانون اساسي اين مباحث را دنبال مي‌كنيم. در انتخابات 88 بلافاصله پس از انتخابات، مفصلا با موسوي و كروبي صحبت‌هايي در زمينه حضورشان در تلويزيون داشتم و با آنها ملاقات كردم و به آنها گفته بودم كه آرا همين است.

 اگر هم خيلي تغيير كرده باشد 500 هزار راي تغيير خواهد داشت. اما متاسفانه يك عده از اين فضايي كه در كشور ايجاد شد سوءاستفاده كردند و ضربه زدند. به‌گزارش مشرق نيوز، ضرغامي كه به دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران رفته بود با اشاره به انتخابات سال 88وبا بيان اينكه خطاب به موسوي گفته است پس از 20 سال كسي شما را نمي‌شناخت، شما واقعا در انتخابات 88 شناخته شديد و 13 ميليون راي داريد، گفت: به او گفتم كه با تاكيد بر قانون حتما مي‌توانيد در دوره‌هاي بعد كاملا متفاوت باشيد.

اما متاسفانه او اعلام كرد كه زماني به تلويزيون مي‌آيم كه تنها پشت دوربين باشم و يك‌نفره بيانيه بخوانم.ضرغامي همچنين به ويژگي‌هاي كروبي در مجلس ششم اشاره كرد و گفت: در مجلس ششم اقدامات و رفتارهاي او را ستايش مي‌كنم. ايشان به شدت تلاش كردند در مجلس ششم خيلي از تنگ‌نظري‌هايي كه تندروها در مجلس داشتند را صداوسيما نشان دهد اما در مجلس‌هاي بعدي اينگونه نبود.

تهران امروز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها