کد خبر: ۱۲۷۹۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «اگر هیئت مدیره استقلال برای فصل بعد به من کمک نکند از سمتم کنار می روم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علی فتح الله زاده در خصوص پیروزی قاطع استقلال برابر الریان گفت: «با شناختی که از کادر فنی و بازیکنان داشتیم غیر از این انتظار نبود. استقلال واقعا زیبا بازی و دل هوادارانش را شاد کرد. من مطمئن هستم که بچه ها این راه را ادامه می دهند. یکی از دلایل برد ما این بود که استراحت کافی داشتیم.»


وی افزود: «فشار ناجوانمردانه ای در این مدت روی تیم ما و آقای قلعه نویی وارد کردند. آیا در آسیا هم با بازیکنان حریف تماس گرفتیم و بردیم؟ آیا این بردها هم واقعی نبود؟ آقایان! از اتهام زدن دست بردارید و در میدان مسابقه به دنبال کسب نتیجه باشید. این ترفندهای نخ نما شده پشیزی ارزش ندارد.»


وی با اشاره به بازیکنان الریان خاطرنشان کرد: «حریف بازیکنی دارد که 9 میلیون یورو می ارزد. 9 میلیون یورو یعنی بودجه کل دوسال استقلال. خب شما ببینید ما چطور حریف را شکست دادیم. العین و الهلال چقدر می ارزند. صعود از این گروه کار آسانی نبود. واقعا دست مربیان و بچه ها درد نکند.»


فتح الله زاده در خصوص اظهارات امیر قلعه نویی که استقلال باید یک مربی بهتر از وی بیاورد و به اهدافش برسد، گفت: «ما که بهتر از قلعه نویی برای استقلال سراغ نداریم. خود قلعه نویی سراغ دارد به ما معرفی کند.»


وی ادامه داد: «زمانی که استقلال گل زد من هیجانی نشدم اما وقتی مجیدی رفت و قلعه نویی را در آغوش کشید بلند شدم و دست زدم. اینهاست که ارزش دارد و واقعا خیلی لذت بخش بود. آقای قلعه نویی حق دارد. او نمی گوید که فرهاد مجیدی را تشویق نکنید. او می گوید همه را تشویق کنید و صبر داشته باشید. این حرف، حق است.»


فتح الله زاده در خصوص حذف سپاهان خاطر نشان کرد: «من افسوس خوردم که این تیم حذف شد. اگر صعود می کرد جزو 4 تیم اول می شد. من اگر چه از آقای رحیمی گله دارم ولی سپاهان نباید حذف می شد.»


وی در پاسخ به این سوال که گلایه اش از رحیمی چیست، اظهار داشت: «به هر حال او مثل انگلیسی ها چند نفر را می اندازد جلو و خودش از پشت کارها را پیش می برد(با خنده). ولی خب سپاهان قربانی برنامه ریزی غلط سازمان لیگ شد. ضمن اینکه اگر برنامه ریزی درست بود ما سپاهان را در جام حذفی شکست می دادیم.»


فتح الله زاده در خصوص اینکه اولین بار است که می تواند لیگ برتر را فتح کند، یادآور شد: «بابا جان! ما دو قهرمانی در لیگ برتر داریم. حالا اسمش لیگ برتر نبود و در آن زمان از آن لیگ هم برتر و بهتر نداشتیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها