کد خبر: ۱۲۷۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: «ما به فکر فولاد و هوادارانش هستیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بختیار رحمانی درباره بازی حساس تیمش مقابل استقلال در اهواز اظهار داشت: «ما مسابقه سختی در برابر استقلال در پیش داریم. با این وجود انگیزه عجیبی در بازیکنان ما برای تکرار پیروزی دور رفت وجود دارد و خیلی امیدواریم در اهواز بار دیگر تیم استقلال را ببریم.»


وی ادامه داد: «بازی استقلال با الریان را دیدم. استقلال خیلی خوب بازی کرد و توانست با یک فوتبال منطقی در این بازی به برد برسد. از اینکه نماینده کشورم در این مسابقه به برد رسید خوشحالم.»
هافبک تیم فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه استقلال با او تماس گرفته اند یا نه عنوان کرد: «نه، از استقلال با من تماسی گرفته نشده است.»


وی درباره اینکه آیا از سپاهان با او برای فصل آتی مذاکره کرده اند یا نه گفت: «بله، از سپاهان با من تماس داشته اند. اهل دروغ و پرده پوشی نیستم. از سپاهان با من صحبت کرده اند.»


هافبک فولاد درباره این شایعه که گفته می شود از طرف سپاهانی ها از او خواسته اند تا مقابل استقلال محکم بازی کند گفت: «ما قرار نیست مقابل استقلال شل بازی کنیم که با این تماس ها سفت بازی کنیم. خودمان انگیزه بالایی برای رسیدن به موفقیت در این مسابقه داریم. البته برخی بازیکنان تیم با من تماس گرفتند و در عالم رفاقت خواستند تا در بازی با استقلال این تیم را متوقف کنیم. البته همانطور که گفتم خود ما برای این هدف انگیزه بالایی داریم.»


وی ادامه داد: «فکر می کنم 4 بازیکن سپاهان بودند که با من در این باره صحبت کردند که آن هم در بحث رفاقتی است که میانمان هست. یکی از آنها احسان حاج صفی بود. او دوست قدیمی من است و رابطه مان مثل برادر است. برایش به خاطر شرایطی که به وجود آمده است خیلی ناراحتم و امیدوارم زودتر این حواشی تمام شود.»


رحمانی تاکید کرد: «هیچ کسی به اندازه خود بازیکنان فولاد میل به شکست استقلال را ندارد و ما کاری نداریم چه تیمی قهرمان می شود. سپاهان اگر می خواست خودش داماش را می برد و قهرمان می شد. ما به فکر فولاد و هوادارانش هستیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
روسیاهی برای زغال ( پرز بول لیسیا)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
استقلال نيازي به تماس با كسي نداره .
حالا باز تهمت بزنين خدابرهمه اعمال ما شاهد است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها