کد خبر: ۱۲۷۹۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
خبرگزاری آنا: رییس جمهور گفت: مردم اصفهان نبض، نماد و شاخص نشاط، سرزندگی و امیدواری ملت ایران هستند.

به گزارش 598 به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود احمدی نژاد صبح امروز(چهارشنبه) در جریان چهارمین دور از سفرهای استانی هیات دولت، در بدو ورود به استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیار اصفهان کانون جوشش، فرهنگ و تمدن ایران و اسلام عزیز است و نقش مردم اصفهان در صیانت از ارزشهای الهی، استقلال، عظمت و تمامیت ایران کم نظیر و بی بدیل است.

 

رییس جمهور اصفهان را مرکز جوشش، ابتکار، خلاقیت، ذوق هنری، شجاعت، جوانمردی و فداکاری در راه آرمانهای الهی دانست و اظهار داشت: امروز جوانان اصفهان در عرصه‌های گوناگون در خدمت انقلاب، ساختن کشور و پیشرفت و تعالی این سرزمین قرار دارند.

احمدی نژاد افزود: مردم اصفهان در دوره دفاع مقدس و پس از آن نیز پیشتاز و پیشگام بودند.

 

رییس جمهور درباره برنامه‌های سفر استانی هیات دولت، خاطر نشان کرد: در دور چهارم سفرهای استانی، دیدار و عرض ارادت به مردم خواهیم داشت؛ دو کارگروه کشاورزی ، صنعت و معدن تشکیل می شود و وزراء و معاونین به شهرستان‌ها سرکشی کرده و مسائل را جمع بندی و در جلسه استانی هیات دولت مطرح خواهند کرد.

احمدی نژاد افزود: در جلسه استانی هیات دولت نیز مصوبات سفرهای قبلی مورد ارزیابی قرار گرفته و چنانچه موانعی وجود داشته باشد؛ برطرف می شود و همچنین اگر مواردی بوده که از قلم افتاده و یا بعداً ضرورت پیدا کرده را نیز در دولت تصویب خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها