کد خبر: ۱۲۷۸۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
یگان‌های ارتش سوریه کنترل کامل شهرک «العتیبه» از توابع ریف دمشق در جنوب سوریه را به دست گرفته و این منطقه را منطقه امن اعلام کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از ریف دمشق در جنوب سوریه، یگان‌های ارتش سوریه روز سه شنبه موفق شدند، کنترل کامل شهرک «العتیبه» از توابع ریف دمشق در جنوب سوریه را به دست بگیرند و با پاکسازی کامل آن از افراد مسلح، این منطقه را منطقه امن اعلام کنند.

این درحالی است که یگان‌های ارتش سوریه به گشت‌زنی‌های خود در این منطقه ادامه داده و با کشف ده‌ها بمب کار گذاشته شده در اماکن و نقاط مختلف این شهرک آنها را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار فارس در دمشق، با پاکسازی شهرک العتیبه و امن اعلام شدن آن حلقه فشار و محاصره افراد مسلح و گروه‌های تروریستی در منطقه غوطه شرقیه در نزدیکی فرودگاه بین المللی حلب و از آنجا تا مناطق کفرین و حران العوامید و عدرا و الضمیر تنگ‌تر می‌شود.

شهرک العتیبه تا پیش از این یکی از مهمترین مراکز تجمع افراد مسلح و گروه‌های تروریستی در ریف دمشق در جنوب سوریه به شمار می‌آمد.

چند روزی است که ارتش سوریه مجموعه عملیات نظامی گسترده و دقیقی را در مناطق مختلف ریف دمشق با هدف پاکسازی آنها از گروه‌های تروریستی و افراد مسلح آغاز کرده و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها