کد خبر: ۱۲۷۶۵۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
هادی نوروزی یک بار دیگر از تمرین پرسپولیس اخراج شد و به دستور یحیی از مجموعه سرخ کنار گذاشته شود اما گفته می شود او برای فینال به پرسپولیس برمی گردد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ هادی نوروزی که اعتقاد دارد یحیی گل محمدی به او اعتنا نمی کند و قصد حذف اش را دارد، یک بار دیگر به حالت قهر در تمرین پرسپولیس حاضر نشد تا یحیی گل محمدی اعلام کند دیگر بخششی در کار نیست و نوروزی را برای همیشه از پرسپولیس کنار می گذارد. باشگاه پرسپولیس نیز از تصمیم یحیی حمایت کرده اما دقایقی پیش از یک منبع موثق شنیدیم هادی نوروزی با وساطت برخی مدیران پرسپولیس به تمرینات این تیم برمی گردد و در فینال جام حذفی در جمع سرخپوشان خواهد بود.


البته بعید به نظر می رسد یحیی حاضر شود این بار نوروزی را به راحتی ببخشد و او را در مصاف سپاهان به میدان بفرستد. از یک منبع موثق شنیدیم اگر یحیی در پرسپولیس بماند، نوروزی شانسی برای تمدید قرارداد ندارد اما برای جلوگیری از هرگونه حاشیه سازی، نوروزی به زودی با عذرخواهی ظاهری در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.


نوروزی در اعتراض به نیمکت نشینی اش که حتی در بازیهای دوستانه نیز مثل بازیهای رسمی تکرار می شود، بدون اطلاع کادرفنی در تمرین پرسپولیس شرکت نکرد و گل محمدی او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.


به هرحال اگر به زودی نوروزی با یک جریمه مالی و عذرخواهی شفاهی به جمع سرخپوشان برگشت تعجب نکنید و بدانید پای فینال جام حذفی و حفظ آرامش سرخپوشان قبل از رویارویی با سپاهان وسط است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها