کد خبر: ۱۲۷۶۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
حمل بار معنوی سریال «پایتخت2» بهانه ای بوده برای سفری نوروزی در طول و عرض ایران زمین!

حمل بار معنوی سریال «پایتخت2» بهانه ای بوده برای سفری نوروزی در طول و عرض ایران زمین!

یکی نیست بگوید که آیا تنها مشکل آن مسجد متروک در جزیره قشم نداشتن گنبد و گلدسته طلایی رنگ است که آن را از شمال به جنوب حمل کنند؟ و اصلا در کجای جنوب از این نوع گنبد و گلدسته های طلایی در معماری و طراحی مساجد و بقاع متبرکه استفاده شده است؟
 
به گزارش شبکه ایران نقد و نظرات پیرامون سریالهای نوروزی تلویزیون همچنان ادامه دارد. در یکی از تازه ترین نقدها احمد طالبی نژاد منتقد قدیمی سینما با نگارش یادداشتی با عنوان «اینجا ایران است» در صفحه مخصوص به خود «جشنواره کوچک من» در مجله «فیلم» نکاتی را درباره کیفیت سری دوم مجموعه «پایتخت» عنوان کرده است. بخشهایی از یادداشت طالبی نژاد را در ادامه می خوانید:
 
خمسه چه کاره حسن است؟!
 
علیرضا خمسه را چنان در حاشیه قرار داده اند که معلوم نیست چه کاره حسن است. تعجب می کنم از خمسه که چنین نقش بی خاصیتی را پذیرفته و حالا که پذیرفته چطور نتوانسته سیروس مقدم را قانع کند که از این منبع استعداد بهره بیشتری جز یک نام ببرد؟ او در این مجموعه حتی در حد چاشنی هم خاصیتی ندارد و هیچ موقعیت دراماتیکی برایش درنظر گرفته نشده است.
 
آقایان مدیران برای حفظ موقعیت خود ساده ترین بهانه های منطقی را هم نادیده می گیرند
 
یکی نیست بگوید که آیا تنها مشکل آن مسجد متروک در جزیره قشم نداشتن گنبد و گلدسته طلایی رنگ است که آن را از شمال به جنوب حمل کنند؟ و اصلا در کجای جنوب از این نوع گنبد و گلدسته های طلایی در معماری و طراحی مساجد و بقاع متبرکه استفاده شده است؟ از طرفی عدم استقبال اهالی بندر از مسجد فقط به این خاطر است که گنبد و گلدسته نداشته و حالا که صاحب گنبد و گلدسته شده گروه گروه مردم به سویش هجوم می برند؟ آقایان مدیران برای حفظ موقعیت خود ساده ترین بهانه های منطقی را هم نادیده می گیرند. ظاهرا حمل این بار معنوی بهانه ای بوده برای سفری نوروزی در طول و عرض ایران زمین ولی تنها چیزی که اصلا درنیامده همین نکته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها