کد خبر: ۱۲۷۵۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربی استقلال گفت: «رفتار هواداران استقلال مرا متعجب کرد لذا نمی دانم که در استقلال می مانم یا نه.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه نویی در گفتگو با صدای جمهوری اسلامی ایران درباره این شایعه که او برای فصل بعد فهرستش را به باشگاه استقلال ارائه کرده است، گفت: «من در حال حاضر قراردادی دو ساله با استقلال دارم. اما معلوم نیست که آیا مدیریت فصل بعد استقلال، من را بخواهد یا نه. ضمن این که من هم هنوز تصمیم نگرفته‌ام.»


وی افزود: «من در ابتدای فصل به خاطر هواداران استقلال از پیشنهادهای خوبی گذشتم، اما رفتار امسال هوداران باعث تعجب من شد، بنابراین باید شش بازی پیش‌رو به پایان برسد و آن وقت درباره فصل آینده فکر کنم.»


قلعه‌نویی درباره شایعاتی مبنی بر تبانی در فوتبال ایران و پنالتی احسان حاج صفی در بازی سپاهان – داماش، گفت: «احسان حاج صفی را به خوبی می شناسم. او در دو بازی ما برابر سپاهان در لیگ و جام حذفی بهترین عملکرد را داشته است. اگر می‌خواست به نفع ما کار کند، می‌توانست پنالتی‌اش را به بیرون بزند.»


وی که افکار ناپاک را باعث ناپاکی فوتبال ایران می داند گفت: «من از مقامات قضایی به جد می خواهم برای ساماندهی مسائل ورزشی که به تدریج مشکل ساز می شوند فکر اساسی کنند و ارگانی را برای رسیدگی به مسائلی از این دست مثل اتهام تبانی در نظر بگیرند تا ضمانت اجرایی آن تا حدی پیش گیرنده باشد.»
اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها