کد خبر: ۱۲۷۳۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند بخشش نوروزي در اشتباه اول بود و تکرار آن ديگر قابل توجيه نيست.

جام ورزشی: مهدوي کيا و علي کريمي در برابر تيم فوتبال ملوان در چهارچوي رقابت هاي هفته سي وسوم ليگ برتر فوتبال ايران حاضر نخواهند شد؛ همچنين اخبار اين تيم را در زير مشاهده کنيد.
مهدي مهدوي کيا امروز 2 ارديبهشت در تمرين سرخپوشان حاضر شد و تمرينات خود را آغاز کرد اما شنيده ها حاکي از اين موضوع است که هم مهدي مهدو ي کيا و هم علي کريمي در برابر تيم فوتبال ملوان بازي نخواهند کرد و قصد دارند تا تمام انرژي خود را براي حضور در فينال رقابت هاي جام حذفي بگذارند تا تيم فوتبال پرسپوليس بتواند عنوان قهرماني در جام حذفي را از آن خود کند.

گفتني است با توجه به صحبت هاي اخير هادي نوروزي در يکي از جرايد ورزشي بر عليه کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس، وي به صورت محترمانه از اين باشگاه اخراج شد و مسئولان اين باشگاه اعلام کردند که اين موضوع به دليل بخشش نوروزي در اشتباه اول بود و تکرار آن ديگر قابل توجيه نيست.

شايان ذکر است، ساشا مدافع تيم فوتبال گهر امروز در تمرين سرخپوشان پايتخت حاضر شد که البته اظهار داشته به دليل مصدوميت به پزشک  تيم پرسپوليس مراجعه کرده و قرار است که مراحل درمان را زيرنظر وي انجام دهد اما در اين شرايط که ليگ برتر رو به اتمام است و سقوط گهر به ليگ دسته اول فوتبال کشور، هيچ بعيد نيست که اين مدافع گهري فصل آينده در باشگاه پرسپوليس به فعاليت هاي خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است، علي کريمي بازيکن شماره 8 سرخپوشان امروز در تمرين پرسپوليس حاضر نشد و دليل اين امر حضور وي در اداره ماليات براي رفع مشکلات مالياتي بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها