کد خبر: ۱۲۶۹۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در همایش تجلیل از چهره های ماندگار این باشگاه حضور یافت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در همایش تجلیل از چهره های ماندگار باشگاه پرسپولیس، از برخی چهره هایی که در این سالها دارفانی را وداع گفته اند، تقدیر شد.


* حبیب کاشانی با حضور در برج میلاد در همایش تجلیل از چهره های ماندگار پرسپولیس حاضر شد.


* جواد خیابانی با اشاره به بازی سه شنبه شب استقلال با الریان از پرسپولیسی ها خواست نماینده ایران را در این بازی ها حمایت کنند.


* علی فتح الله زاده در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار پرسپولیس حضور یافت. وی دقایقی با محمد رویانیان حرف زد و سپس به سالن رفت. فتح الله زاده در کنار علی پروین در ردیف نخست نشست. حجت الاسلام احمد مالک،مسول فرهنگی باشگاه استقلال هم در این مراسم حضور دارد.


* محمد رویانیان با اشاره به حضور مدیرعامل استقلال در این مراسم عنوان کرد: «من از حضار می خواهم برای ایشان دست بزنند.»
وی در ادامه افزود: «آقای فتح الله زاده ذاتا پرسپولیسی هستند.»
رویانیان در ادامه از حاضران خواست برای مهدی مهدوی کیا دست بزنند و سپس برای شادی روح مادرش، صلواتی ختم کنند.
وی افزود: «یکی از هم شهریان من، به استادیوم 100 هزار نفری رفت. با نفر اول دست داد و همین طوری مجبور شد تا آخرین نفر را دست بدهد. من دیگر نمی خواهم اسم بیاورم و از همه حضار سپاسگزارم.»


* وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال می خواست به بالای سن برود، خیابانی پرسید تا چند بشمارم که بالا بیایید و خودش گفت: تا شش!


* علی فتح الله زاده وقتی به بالای سن رفت گفت: «من اینجا احساس غریبی نمی کنم و خوشحالم در بین دوستانم حضور دارم.»


* حسین کلانی و همایون بهزادی، دو پیشکسوتی بودند که در این همایش به روی سن رفتند و تقدیر شدند. این دو از ناصر حجازی یاد کردند. کلانی همچنين ابراز امیدواری کرد که پس از انتخابات ریاست جمهوری، مدیران پرسپولیس و استقلال در این باشگاه بمانند.


* امیر عابدزاده با مادرش (همسر احمدرضا عابدزاده) به مراسم آمد. پدر علیرضا حقیقی، حمید درخشان، مرتضی احمدی هم از دیگر حاضران در این مراسم هستند.


*وقتی مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ حرفه ای وارد مرکز همایش ها شد و خبرنگاران را دید گفت: «شمع و گل و پروانه همه جمع اند.»

 

* در اين مراسم، هیات فوتبال استان تهران یك جام به محمد رویانیان اهدا كرد. این جام به خاطر توسعه فوتبال به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داده شد. این اولین جامی است كه رویانیان با پرسپولیس می‌گیرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها