کد خبر: ۱۲۶۸۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس به هيچ وجه حاضر نيست اجازه حضور مهدوی کیا در فینال جام حذفی را بدهد چرا كه اين بازي براي او هم حكم مرگ و زندگي را دارد.

جام ورزشي؛ در حالی که درست از بعد از خداحافظی مهدوی کیا از دنیای فوتبال در کسوت بازیگری که یک شب قبل از بازی سرخ پوشان با مس کرمان صورت گرفت صحبت از حضور او در بازی فینال جام حذفی برای چند دقیقه و خداحافظی رسمی در این بازی به میان آمده بود، اما شک نداشته باشید که گل محمدی ممکن نیست این اجازه را به مهدوی کیا بدهد و مهدوی کیا چه بخواهد چه نخواهد در مقابل سپاهان مجالی برای بازی و خداحافظی رسمی نخواهد داشت. حتی برای چند دقیقه.


البته گل محمدی تا حدودی حق دارد. از آنجائی که این بازی برای گل محمدی و پرسپولیس یک بازی مرگ و زندگی می باشد و حتی امکان دارد که این بازی به 120 دقیقه هم بکشد، گل محمدی حق دارد که یک تعویض خود در این بازی حساس را خرج خداحافظی مهدوی کیا نکند. بازیکنی که هفته هاست از تمرینات دور بوده و قطعا در این چند دقیقه هم نخواهد توانست کمک فوتبالی به سرخ پوشان بکند.


بازی کردن مهدوی کیا در این بازی که حتی نتیجه آن برای هواداران پرسپولیس هم که مدت هاست انتظار یک جام را می کشند می تواند مضر باشد. چرا که او می خواهد چند دقیقه بازی کرده و از دنیای فوتبال خداحافظی کند و پرسپولیس و گل محمدی باید تاوان این تصمیم احساسی را بدهند. سوزاندن یک تعویض در این بازی اصلا کاری منطقی و عقلانی نیست. در نظر داشته باشید که این بازی می تواند در یک وقت 120 دقیقه ای انجام شود و حتی به پنالتی کشیده شود.


گفتني است مهدوي كيا امروز در واكنش به اين موضوع تأكيد كرده كه بازي خداحافظي او در فينال جام حذفي خواهد بود و نه بازي با تيم هاي آلماني.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها