کد خبر: ۱۲۶۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
سرمربی استقلال دفترچه ای در دست دارد که در آن لیست سیاه بازیکنان استقلال برای فصل آینده را یادداشت می کند تا در پایان لیگ دوازدهم عذر آنها را بخواهد.

جام ورزشی؛ این روزها که همه جا صحبت از سر باز کردن اختلافات قدیمی امیر و فرهاد است، شاید شنیدن این خبر که در صورت ماندن ژنرال در استقلال، شماره 7 برای همیشه از فوتبال خداحافظی می کند، از هر حیث جالب باشد.


استقلالی ها هیچ گاه فرهاد مجیدی را از یاد نمی برند. در سال های گذشته – و البته در غیاب امیر قلعه نویی – هرگاه آبی ها در دربی مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، مجیدی جلوه کرده و با زدن چهار گل به یاد ماندنی مستقیم به دل هواداران استقلال راه یافت!


اما شاید تمام این فتوحات فقط مقدمه ای برای اختلاف با ژنرال باشد که چندان دوست ندارد سکوها بازیکنی را بیشتر از سرمربی تشویق کنند.


حتی زمانی که به اصرار دوستان مشترک و دلتنگی مجیدی برای استقلال، این بازیکن به جمع آبی پوشان برگشت خیلی ها پیش بینی می کردند بالاخره دیوار بین این دو فرد فرو خواهد ریخت و...


نحوه رفتار امیر قلعه نویی با فرهاد مجیدی و نشاندن او روی نیمکت ذخیره ها با وجود درخشش نسبی این بازیکن و دادن بازوبند کاپیتانی به مجتبی جباری در نهایت کاسه صبر مجیدی را لبریز کرد تا جواب همه این وقایع را با پس زدن دست ژنرال در بازی با سپاهان بدهد.


ژنرالی که هنوز فراموش نکرده همین بازیکن سال گذشته چگونه پس از گشودن دروازه تراکتورسازی مشت هایش را مقابل او گره کرد و حالا هم... پیش بینی می شد پس از اتفاقات بازی استقلال وسپاهان، رابطه دوباره شکرآب شده این دو به پایان خود نزدیک شود و حال هم از زبان یکی از نزدیکان استقلال شنیدیم خداحافظی فرهاد مجیدی در پایان فصل قطعی است.


گویا شماره 7 به توصیه های دوستان مشترک مبنی بر مصاحبه با رسانه ها و دفاع از قلعه نویی و تقاضا از هواداران مبنی بر این که با تشویق او به قلعه نویی استرس ندهند، اعتنایی نکرده و همین مساله به اضافه دست ندادن با ژنرال در زمان تعویض دست به دست هم داده تا اسم او از همین حالا وارد دفترچه قلعه نویی شود. از قرار معلوم امیر قلعه نویی دفترچه ای در دست دارد که در آن لیست سیاه بازیکنان استقلال برای فصل آینده را یادداشت می کند تا در پایان لیگ دوازدهم عذر آنها را بخواهد.


البته فرهاد مجیدی هم چندان ناامید نیست. چنانچه استقلال با سرمربیگری امیر قلعه نویی به هر دلیلی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند و در رقابت با سپاهان، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به حریف اصفهانی واگذار کند، آنگاه قدرت فرهاد مجیدی و اسامی داخل دفترچه ژنرال بیشتر از قلعه نویی خواهد شد. به خصوص که فرهاد حامی بزرگی مثل فتح الله زاده دارد!


به زودی همه چیز معلوم می شود، می گویید نه؟ کمی صبور باشید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها