کد خبر: ۱۲۶۶۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «من مذاکره ای با استقلال نداشتم و الان هم هنوز لیگ تمام نشده که بخواهم به فصل آینده فکر کنم.»

آرش افشین مهاجم فولاد خوزستان یکی از فوتبالیست هایی است که برای فصل آینده مشتریان زیادی دارد. از حالا این شایعه مطرح شده که او مورد توجه چند تیم از جمله سپاهان و استقلال قرار گرفته است ولی افشین دوست ندارد در این خصوص صحبت کند.


در این میان در تعطیلات نیم فصل هم بحث حضور افشین در باشگاه لیل فرانسه مطرح بود که گویا این موضوع هم منتفی شده است. افشین در مورد وضعیتش برای فصل آینده، وضعیت فولاد در لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد. حرف های مهاجم فولاد را می خوانید.


* آرش، بالاخره بحث حضور تو در باشگاه لیل فرانسه منتفی شد؟
- راستش را بخواهید من در جریان نیستم.


* ولی چند روز پیش مسئولان فولاد گفتند که سرمربی لیل عوض شده و بحث حضور تو در این تیم منتفی است؟
- حتما مسئولان باشگاه در این خصوص اطلاعات لازم را دارند چون آنها قبلا با مسئولان لیل تماش داشتند. حالا در مورد لیل و این چیزهایی که می گوید بهتر است از باشگاه سوال کنید. من هم اطلاعات خاصی ندارم.


* از حالا شایعه جدایی تو از فولاد مطرح شده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟
- شایعه همیشه وجود دارد ولی من با فولاد قرارداد دارم و هنوز دو بازی هم تا پایان لیگ باقی مانده است. در ضمن برای فصل بعد اگر در ایران باشم اولویت اولم فولاد خواهم بود.


* با مسئولان فولاد حرف نزدی؟
- خیر، هنوز بازی ها تمام نشده و من هم حرفی در مورد فصل بعد با فولادی ها نزدم. معمولا مذاکرات باشگاه ها با بازیکنان بعد از پایان فصل صورت می گیرد.


* حتما می دانی که این روزها بحث حضور تو در استقلال مطرح است. می گویند این باشگاه تو را می خواهد، آیا با استقلال مذاکره کردی؟
- خیر، من مذاکره ای با استقلال نداشتم و الان هم هنوز لیگ تمام نشده که بخواهم به فصل آینده فکر کنم. در ضمن اولویت اولم فولاد است و بعدا به پیشنهادهای دیگر فکر می کنم. این شایعات معمولا وجود دارد ولی من با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام.


* بازی با استقلال را چطور می بینی؟
- بازی سختی است. به هر حال آنها صدرنشین لیگ هستند و می خواهند قهرمان شوند ولی ما هم فولاد هستیم که این فصل خیلی چیزها را ثابت کردیم. ما دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم و باید دو بازی پایانی را ببریم و به خواسته خودمان برسیم. ما اگر چهارم شویم شانس زیادی برای سهمیه گرفتن داریم چون امکان دارد سپاهان قهرمان جام حذفی شود.


* پیش بینی تو از نیتجه بازی فولاد و استقلال چیست؟
- پیش بینی که سخت است ولی امیدوارم این بازی را ببریم. ما در بازی رفت در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دادیم و دوباره می توانیم این برد را تکرار کنیم. بازیکنان ما الان از لحاظ روحی و بدنی در آمادگی کامل هستند و با انگیزه زیادی مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها