کد خبر: ۱۲۶۶۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «هر بازیکنی قلقی دارد و خلعتبری هم اینگونه است.»

جام ورزشی؛ عادل کلاه کج که در نیم فصل از سپاهان به پرسپولیس پیوست درباره شکست تیم سابقش مقابل داماش در رشت عنوان کرد: «خیلی از این باخت ناراحت شدم. سپاهان تیم شایسته ای برای قهرمانی بود و اگرچه همین الان هم شانس قهرمانی دارد اما احتمالش خیلی کم شده است. من دوست داشتم در شرایطی که پرسپولیس نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود، تیم سپاهان این عنوان را برای چهارمین سال متوالی کسب کند.»


وی درباره اینکه چقدر برای خودش برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل سپاهان شانس قائل است اظهار داشت: «اگر ملاک تمرینان فعلی باشد و آمادگی که الان دارم، خیلی به حضور در ترکیب اصلی امیدوارم. من انگیزه بالایی برای حضور در این بازی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند با همه وجودم در خدمت پرسپولیس در این بازی خواهم بود.»


هافبک پرسپولیس درباره اتفاقاتی که میان محمد رضا خلعتبری و بازیکنان استقلال در ورزشگاه آزادی رخ داد و اینکه آیا به نظرش این مساله در بازی با پرسپولیس هم تکرار می شود یا نه گفت: «هر بازیکنی قلقی دارد و خلعتبری هم اینگونه است. من با او هم بازی بودم و می دانم سیستم کاری اش  چطور است. به نظرم این ضعف از بازیکنان حریف است که عصبی می شوند.»


کلاه کج افزود: «من شناخت کاملی از سپاهان دارم. خلعتبری را هم می شناسم. اگر در بازی فینال در زمین حضور داشته باشم قبل از اینکه او روی اعصاب تیم ما برود، خودم روی اعصابش می روم و اجازه نمی دهم تیم را بر هم بریزد. هر چند معتقدم او بازیکن سپاهان است و برای موفقیت تیمش تلاش می کند و نباید اسم این کارها را رفتار ناجوانمردانه نامید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها