کد خبر: ۱۲۶۶۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، مهندس صادق محصولی در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی قم گفت: حضرت امام (ره) بعد اجتماعی و سیاسی اسلام را که به فراموشی سپرده شده بود را زنده کردند و تمامی فعالیت ها و موفقیت های امام (ره) و به دنبال آن پیروزی و صدور انقلاب و چیزهایی که در عصر حاضر در صحنه بین المللی از درخشش اسلام شاهدیم همه به لطف پایه ای بود که حضرت امام (ره) بنا کردند.
 
وی افزود:  حضرت امام (ره) مباحث سیاسی و اجتماعی اسلام را مورد نظر قرار دادند و غبار از ساحت این بخش از اسلام زدودند.
 
وزیر سابق کشور گفت: اگر ما به فرایض عبادی فردی توجه داشته و به تکالیف اجتماعی ارزشی قائل نباشیم، در عبادات هم به مشکل برمی خوریم. وقتی عبادت پذیرفته است که در چارچوب تبعیت از ولایت باشد.
 
 محصولی تصریح کرد: وقتی امام (ره) می فرماید؛ "ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است" ما به اهمیت این موضوع در زمان حاضر می رسیم. که همه چیز را با شاخص ولایت تطبیق بدهیم. ولایت مثل روحی است در بدن که اگر این روح در بدن نباشد جسم هم می میرد.
 
 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: آنچه که ما باید انجام دهیم عمل به تکلیف است. قبل از عمل به تکلیف هم بایستی آنرا درست تشخیص دهیم.ما بایدگفتمان انقلاب و امام و رهبری و در یک کلام گفتمان اسلام ناب محمدی (ص)))      را مبنا قرار دهیم تا در مرحله عمل به درستی به آن عمل کنیم. اگر ما بتوانیم به تکلیف عمل کنیم؛ آنگاه به قطع و یقین، پیروزی با ماست.
 
 
هیچوقت از جانب دیگران به ما هیچ ضرری نمی رسد
 
 
وی گفت: از جانب دیگران ممکن است به ما ظلمی برسد ولی هیچ ضرری نمی رسد بلکه هرضرری که به ما می رسد از جانب خودمان است. رحمت واسعه خدا همیشه متوجه ماست ولی بعضا خودمان مانع رسیدن آن به خودمان هستیم و این رحمت واسعه همچون آفتابی است که دائم می تابد. اگرکره زمین پشت به آفتاب کرده باشد و در تاریکی فرو رود تقصیر آفتاب نیست و باید زمین برگردد و رو به آفتاب قرار گیرد تا قسمت تاریک آن روشن شود. بعبارتی تا ما از خودمان تحرکی نداشته باشیم خداوند هم تغییری در وضع ما ایجاد نمی کند.
 
 
محصولی افزود: امام زمان (عج) برای همه ی شیعیانش دلتنگ است منتهی ما باید تحرک داشته باشیم. این ها مقدمه است برای اینکه ببینیم الان تکلیفمان چیست؟ یعنی با مبانی دین می خواهیم تکلیف خود را بیابیم. بدون مقاومت هم نمی توان تکلیف را درست انجام داد . حال چگونه می توان  پایداری و مقاومت کنیم؟
 
 
وزیر سابق کشور گفت: هرکجا که ما بر مبنای غیرگفتمان انقلاب تصمیمی گرفتیم برای ما ضرر داشته است. بعضی از ما این آیات و روایات را حاشیه ای نگاه می کنیم. خداوند متعال درقرآن می فرمایند:" بعضی از مردم هستند که خدا را بر مبنای حرف  و حاشیه عبادت می کنند." اگر خیری به آنها برسد این های اطمینان خاطر پیدا می کنند ولی وقتی که یک فتنه -و یا آزمایش بزرگی مثل سال 88 باشد- این ها نمی ایستند و فرار می کنند.
 
 
در حال خوشی همه ولایتمدارند؛ ولی مهم در مقام عمل و بحرانهاست
 
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: این ها عبادتشان حرفی و حاشیه ای است و به هیچ وجه عبادت متنی و واقعی از آنها شاهد نیستیم. لذا یکی از ملاک های شناخت ما باید این باشد که چه کسانی نتوانستند ایستادگی کنند و عبادتشان حرفی بود؟ این ها عبادت را وسیله قرار داده اند که هروقت که خوب بود استفاده کنند. درحال خوشی همه ولایت مدارند ولی مهم در مقام عمل و بحرانهاست.
 
 وی گفت: حتی اصلاح طلبان هم خوشبختانه می گویند؛ " مقام معظم رهبری" ، ولی در عمل بعضی از مدعیان اصولگرایی هم می لغزند و اینجاست که باید ببینیم ؛ افراد در بحران ها چه کاری کردند، و متناسب با کارنامه آنها با آنها عمل کنیم.
 
تکلیف گرایی و عمل گرایی باید مستدام باشد
 
 
محصولی گفت: اگر ما تکلیفمان را درست تشخیص دهیم و حتی عمل هم بکنیم ولی مستمر و مداوم نباشد باز مشکل خواهیم داشت.
 
وی با نقل بحثی علمی از حضرت آیت الله خوشوقت افزود: چند نفری خدمت آیت الله خوشوقت رسیده بودیم و ایشان فرمودند؛ که آیا می دانید برای چه ما مجبوریم که ده بار  " اهدنا الصراط المستقیم" را در نمازهای واجب مان بگوییم؟ ایشان فرمودند که در خود قرآن نیز شرح صراط مستقیم آمده است که "صراط الذین انعمت علیهم" کسانی هستند که خداوند نعمت کامل به آنها داده است. حال " انعمت علیهم" چه کسانی هستند؟ باز خداوند متعال در آیه ای دیگر در اینباره توضیح می فرماید که این ها برای ما شاخص می شوند و ببینیم که چه کسانی مسیر مستقیم را می روند و "مستقیم" به چه معناست؟
 
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: کسانی که از خداوند و رسولش اطاعت بکنند، آنها کسانی هستند که خداوند برای آنها نعمت را تمام کرده است و این ها پیامبران و صالحین و شهدا و صدیقین هستند.
 
 
وی افزود: حال اگر اکنون ما از پیامبر(ص) و از وصی پیامبر دوریم، باید شهدا و صالحین و صدیقین را در جامعه الگوی خود قرار دهیم و از این اشخاص یاد بگیریم که چگونه رفتار کردند و چگونه پای ولایت تمام سرمایه ی خود را دادند و ایستادند.
 
 
محصولی در ادامه اظهار داشت: " استقامت" و "مستقیم" از یک ریشه است. معانی مختلفی مثل پایداری و ایستادگی و حتی تعادل بر آن مترتب است منتهی به صورت مستمر. این استقامت آنقدر مهم است که در سوره ی هود آیه نازل می شود و می فرمایند؛ آنهایی که مؤمن هستند باید به همراه تو استقامت کنند.
 
 
کارآمدی و ناکارآمدی افراد باید مبتنی بر شاخص های دینی باشد
 
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: وقتی می گوییم فلان آقا کارآمد نیست. باید مبتنی بر شاخصه های دین ناکار آمدی را تعریف کنیم نه اینکه از خودمان بگوییم.
 
 
محصولی گفت: حضرت امیر در نهج البلاغه می فرمایند که بزنید سراپرده ها را که پشت آن شیطان اکبر است. تازه اینجا می فهمیم که امام خمینی(ره) در قضیه لانه جاسوسی کلمه ی "شیطان بزرگ" را از خودش نگفته است. که بعد از اینکه دانشجوهای پیرو خط امام در لانه ی جاسوسی رفتند؛ آنگاه معلوم شد که چه مدارکی بوده است و شیطان بزرگ بر علیه این ملت چه کارهایی کرده است. لذا می بینیم که حضرت امام(ره) حتی مباحث ساده خود را بر پایه مبانی دینی مطرح می کند.
 
 
از جهت شرعی و عقلی موظف بر انتخاب اصلح هستیم
 
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود گفت: از جهت شرعی و عقلی ما موظف هستیم که بر مبنای انتخاب اصلح عمل کنیم. یعنی انتخاب اصلح به لحاظ شرعی و عقلی جزو وظایفی است که ما به عهده داریم. در روایتی حضرت رسول (ص)  می فرمایند؛ هر شخصی که فردی  را مامور رسیدگی به مسلمین کند درحالی که می داند در این میان فرد دیگری بهتر از جهت آگاهی به کتاب خدا و سنت پیغمبر است، به تحقیق به خدا و رسول خدا (ص) و مسلمین خیانت کرده است. یک روایت دیگر به نقل از شیخ صدوق داریم که هرکسی ریاست گروهی را بپذیرد در حالی که در میان آنها دانشمندتر و فهمیم تر از آن وجود داشته باشد، آن قوم تا روز قیامت کارشان در سستی خواهد بود.
 
 
محصولی با اشاره به روایتی دیگر اظهار داشت: در یک روایت حضرت رسول (ص) کلمه " اصلح" را به کار برده است و فرموده است کسی که چیزی از امور مسلمین را به عهده بگیرد. به تبعیت این چیزی که به عهده گرفته ایم، یکی را برمی گزینیم که اصلح تر از آن وجود داشته باشد و اصلح را انتخاب نکنیم؛ در این شرایط به خدا و و پیامبر خیانت کرده ایم.
 
 
اصلح از پست و مقام فراری است ما باید سراغش برویم
 
 
وزیر سابق کشور گفت: برخی ها می گویند که فلان فرد اصلح رای ندارد پس در اینجا باید صالح مقبول انتخاب شود! اما آیت الله خوشوقت در پاسخ به این سخنان فرمودند که باید اصلح را معرفی کرد تا در جامعه رای پیدا کند، اگر سراغ اصلح نروید او برای ریاست جمهوری کاندیدا نمی شود زیرا اصلح از پست و مقام فراری است. آیت الله خوشوقت فرمودند؛ آنهایی که با ولع به پست و مقام، خود را عرضه می کنند به درد ریاست جمهوری نمی خورند. و فرمودند ولایت مداری و توانایی انجام کار بمثابه دو رکن پست ریاست جمهوری است. شاخص های واجب این سمت زیاد است ولی رکن ها خیلی مهمتر است.
 
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به ایام فتنه 88 و عملکرد برخی خواص در آن ایام اظهار داشت: ما در سال 88 با فتنه مواجه شدیم و حضرت آقا فریاد زدند ؛ " این عمار؟" چرا این آقایان در صحنه نیامدند تا محکوم کنند؟!
 
 
این آقا می گوید؛ فتنه کدورتی بود که رفع شد!
 
 
محصولی گفت: یکی از همین کسانی که کاندیدا شده است، می گوید؛ فتنه کدورتی بوده که رفع شد! این آقا نامه موسوی را که برای اتهام دروغین تقلب به نظام نوشته بود، در همشهری چاپ کرد. بنده به عنوان وزیر کشور جواب تک تک شبهات و سئوال ها را دادم اما در روزنامه اش چاپ نکرد. شکایت کردیم و با همه فشارها بعد از یک هفته تنها حدود یک چهارم جوابیه را در صفحه دوم و بقیه را در صفحه های دیگر چاپ کرد، در صورتی که نامه موسوی را کامل در صفحه دوم چاپ کرده بود.
 
 
محصولی افزود: حضرت آقا می فرمایند؛ "من انقلابی ام دیپلمات نیستم" یعنی اگر فردی دیپلمات باشد و مواضعش انقلابی نباشد به درد نمی خورد. این ها شاخص است یعنی آنها که انقلابی نیستند به درد این پست نمی خورند.
 
 
مقام معظم رهبری از " اصلح" می گویند اما برخی آقایان دم از نظرسنجی می زنند!
 
وی در ادامه اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند؛ فردی را انتخاب کنید که نقاط مثبت دولت فعلی را داشته باشد و نقاط منفی را نداشته باشد. یعنی کسانی که فکر می کنند دولت نقاط منفی ندارد به درد این پست نمی خورند و کسانی که فکر می کنند دولت نقاط مثبت ندارد و از اول هم با انواع سیاه نمایی بادولت مخالفت داشتند هم به درد نمی خورند.
 
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: این ها شاخص است.والبته از حضرت آقا شاخص تر برای ما کسی نیست. ایشان در سخنرانی اول فروردین 4 بار کلمه " اصلح" را به کار بردند و یکبار کلمه "صالح مقبول" را بکار نبردند. حال برخی آقایان می گویند که ما ائتلاف می کنیم و جمع می شویم و نهایتاٌ بر اساس نظر سنجی هرکه بالا بود او را به عنوان اصلح معرفی می کنیم! آن اصلحی که مقام معظم رهبری تبیین کردند، چه ربطی به "مقبول تر" این آقایان دارد؟! تازه با فرض اینکه نظر سنجی ها درست باشند و البته شما خوب می دانید که عموم نظر سنجی ها خیلی هم بر اساس مبنا و اصول نیست.
 
 
حضرت زهرا (س) اولین مخالف ائتلاف برای معرفی غیراصلح
 
 
محصولی گفت: اگر نظر سنجی و ائتلاف درست بود، حضرت زهرا(س) برای چه جلوی سقیفه ایستادند؟ مشکل این بود که آنها اصلح را انتخاب نکردند گفتند جمع می شویم و اگر اکثریت به چیزی رسید اکثریت ملاک می شود. اول کسی که مقابل منتخب این جماعت ایستاد، حضرت زهرا(س) بود، این درس ها برای توجه امروز ما است.
 
 در ادامه طلاب سئوالات خود را از عضو شاخص جبهه پایداری پرسیدند که در ادامه تقدیم می شود.
 
 
آیا جبهه پایداری، ضد وحدت و باعث شکسته شدن رأی اصولگرایان است و خود عمار پنداری دارد و پشت حضرات آیات خوشوقت و مصباح پنهان شده اند؟
 
اتهام زدن کار آسانی است ولی باید بدانیم اینکه مبانی این اتهام چیست این اتهام بزرگی است که جبهه پایداری پشت آیت الله خوشوقت و مصباح پنهان شده است. نعوذبالله شما آیت الله خوشوقت و مصباح را بچه تلقی کردید یا شما فکر می کنید وارد تر از این بزرگواران هستید؟! پس چرا آقا فرمودند ایشان مطهری زمان هستند یعنی خط شناس زمان و بصیر هستند. بصیر یعنی مباحث سیاسی و مباحث روز رو خوب درک می کند. شما بدانید که این حرف ها بیشر توهین به آیت الله مصباح و خوشوقت است نه به جبهه پایداری. لذا نباید به حرفهایشان گوش دهید.
 
 
 آیت الله مصباح می گفتند که اگر در این کار کم فروشی کنیم فردای قیامت ریش ما و یقه شما را می گیرند. ایشان فرمودند؛ مساله ریاست جمهوری آنقدر مهم است. فرض کنیم که اگر من سرطان گرفتم و فرض کنیم  اگر لاعلاج بود بعد من چکار می کنم . حتما هر کاری از دستم بر آید مانند توسل و نذر و نیاز انجام می دهم حال ریاست جمهوری یک کشور اسلامی مهم تر است یا سرطان من؟ و بخاطر اهمیت موضوع برای نظام، چه افراد دلسوزی که تا صبح از دغدغه و نگرانی از نتیجه انتخابات خوابشان نمی برد. حال چنین افرادی اسباب دست این و آن شوند؟!
 
 
چه وحدت شکنی؟ برخی می گویند با ساکتین فتنه بیایید وحدت کنید! کجای اسلام این را گفته است؟ چرا این آقایان با جبهه پایداری و کسانی که جلوی فتنه ایستادند وحدت نمی کنند و متاسفانه می روند با ساکتین فتنه وحدت می کنند و می گویند شما هم بیایید و احیانا اگر نیایید وحدت شکن هستید!
 
 
این چه تعبیری است؟! اگر راست می گویند؛ آنهایی که مدعی هستند دنبال وحدت هستند؛ بیایند تا با هم از اول ساز و کارش را بریزیم. نه اینکه یک عده برای خودشان بگویند؛ وحدت می کنیم و بعد سه یا چند نفر جمع شوند و بگویند ما مرکز ومرجع وحدت اصولگرایانیم و اصلح را می خواهیم معرفی کنیم!
 
 
در انتخابات مجلس نهم گفتند که نظر حضرت آقا ارایه لیست واحد  است. ولی حضرت آقا صریحا اعلام کردند که انتخابات باید رقابتی باشد. اگر جبهه پایداری رقابت نمی کرد می رفت در جبهه متحد یعنی سیاست آقا را رعایت نمی کردیم. میزان مشارکت مجلس هشتم 30 درصد در تهران بود. بخاطر فرمایش آقا یعنی انتخابات رقابتی مجلس نهم 48 در صد شد علی رغم اینکه دوم خردادی ها و اصلاح طلب ها نیامدند یعنی 60 درصد رشد مشارکت داشتیم.
 
 
حضرت علی (ع) کجا در رابطه با مسئولین مسامحه کرده است؟ حالا بگوییم؛ این آقای نامزد در فتنه خطا کرده است، اشکالی ندارد بیاییم گذشت کنیم، انشاالله توبه کرده است اما نه اینکه این فرد را بالای سرمان بگذاریم و کل مملکت را دستش بدهیم.
 
 
کلمات و جملات "خود عمار پنداری" یعنی این که جواب حرف را ندارند بدهند. آنها باید جواب دهند که چرا در فتنه ساکت بوده اند و الان از او حمایت می کنید؟!  می گوییم در انتخابات مجلس ده ها میلیارد هزینه شده است، این پول های کلان از کجا آمده است چرا جواب نمی دهند؟ چرا مدعی ها نمی گویند این پول ها از کجا آمده اند؟
 
 
 کانون های قدرت و ثروت این گونه تشکیل می شوند و  با پول بیت المال و به جای جواب منطقی دادن فحش می دهند  به قول آیت الله مصباح ما در مرحله فحش درمانی هستیم.
 
 
در مورد باعث شکسته شدن رأی اصولگرایان هم باید " اصول گرا "  را تعریف کنیم. در مجلس نهم چه اتفاقی افتاده است که یک عده به نام اصولگرایی با چپ ها مشترک اداره می کنند. همین دوستانی که موجب شدند در انتخابات مجلس نتیجه طوری شود که مجلس فعلی حاصلش شد. که خودتان بهتر در جریانید و مواضع آقا را هم دیدید. این نتیجه همان اتحاد بود. وقتی ساکتین فتنه را تطهیر کردند نتیجه اش این شد..
 
 
سئوال: جبهه پایداری برای ریاست جمهوری برنامه دارد یا منتظر است رئیس جمهور انتخاب شود بعد بیاید چنین وچنان کند؟
 
 
برنامه داریم و گروهی 25 نفره از بزرگان و اساتید حوزه ، اساتید دانشگاه و دکترای اقتصاد که سوابق مدیریتی واجرایی بالایی مانند وزارت ، معاونت ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس و.. داشتند،  جمع کردیم و برنامه ای تدوین کردیم و خدمت آیت  الله مصباح دادیم و اکنون در حال اصلاح است و قبل انتخابات هم آماده می شود و به کسی که رأی بیاورد ارائه می دهیم که تا هر قدر صلاح می داند به آن عمل کند و بر مبنای ارزشها واصول انقلاب تدوین شده و نه بر مبانی دیگری مانند تکنوکراسی.
 
 
ما برنامه تعریف کردیم وبرنامه خوبی است ،نسخه اول آن هم تمام شده است.
 
 
احتمال تغییر نظر جبهه پایداری در خصوص ائتلاف2+1وجود دارد؟
 
 
محصولی:اگر اصول عوض شود این احتمال وجو دارد،اگر مبنای نظر هوای نفس باشد همیشه قابل تغییر است،اما اگر بر مبنای اصول است در این صورت اصول عوض شدنی نیست، باید سراغ اصلح رفت.
 
 
ائتلاف سه گانه اعلام کرده که مجموعا 60%رای دارد، حال فارغ از صحت یا عدم صحت شصت درصد، این بدین معنی است زمانی که دونفر دیگر به نفع یک نفر کناره گیری کردند دو نفر رایشان را به نفر بر گزیده منتقل میکنند یعنی نفر بر گزیده می تواند حدود 60%دارای رای باشد، اگر این کار شدنی باشد و خودیتی مطرح نباشد چرا آن سه نفر و ما ودیگران رای خود را نامزد اصلح منتقل نکنیم  اگر بر مبنای اصول باهم باشیم   این رای ها به یک اصلح می رسد.
 
 
آیا این مواردی که اشاره کردید را آقای حداد عادل و ولایتی نمی دانستند که با آقای قالیباف ائتلاف تشکیل دادند؟
 
 محصولی: بنده سخنگوی آنها نیستم که بتوانم پاسخ دهم باید این سئوال را از خودشان بپرسید.
 
 
مقام معظم رهبری فرموند که  از نظر سلایق مختلف استفاده کنید، بر اساس این م یتوان گفت که آقای حداد عادل و ولایتی این کار را انجام دادند؟
 
 
محصولی:ما نمی گوییم در بین نامزدهای دیگر غیر از نامزد اصلحی که معرفی می کنیم ، فرد صالحی وجود ندارد، وقتی میگوییم دنبال اصلح هستیم به این معنی نیست که بقیه نامزدها فاسد و فاسق هستند، بلکه می گوییم که هیچ دلیلی نداریم که سراغ اصلح نرویم. به طور مثال مقام معظم رهبری تشخیص دادن که از سلایق مختلف استفاده کنند و آقای هاشمی را رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کردند این ملاک درستی نیست که وی برای پست ریاست جمهوری هم اصلح است وهمچنین آقای ناطق نوری  را مسئول  بازرسی  دفتر رهبری هستند، آیا اگر وی کاندیدای ریاست جمهوری شود اصلح محسوب می شود وباید به او رای داد؟ مطمئنا اگر فرد بهتری وجود داشته باشد باید انتخاب کنیم.
 
 سخن ما این است که برای پست ریاست جمهوری فرد اصلح انتخاب شود اما از سلایق مختلف می توان در اداره کشور بهره برد، ما جزء کسانی بودیم که تشخیص دادیم آقای حداد عادل صلاحیت دارد که نماینده مجلس باشد علی رغم اینکه وی جزء جبهه پایداری هم نیست وارد لیست جبهه پایداری برای مجلس شد.
 
 
حضرت آقا هم فرمودند که پست ریاست جمهوری بسیارحساس و بااهمیت است، پس باید دست کسی باشد که بهتر از دیگران از عهده کارها برآید.
 
قضیه اصلح در این جا مانند قضیه اعلمیت مرجع تقلید است، که اگر فردی را اعلم تشخیص دادیم دلیل بر این نیست که دیگران عالم نیستد، در اینجا مقلد بدون اینکه نفس را دخالت دهد به این تشخیص رسیده که عالم مورد نظرش اعلم تر از بقیه است ودر مقابل خداوند حجت دارد.
 
 
باید در انتخابات شاخصه های مد نظر مقام معظم رهبری را در نظر بگیریم و همه نامزدها را با ان ملاک ها بسنجیم .
 
 اقای هاشمی و دولت  برای انتخابات کاندیدا و  برنامه ای دارند ویا آیا قرار است فتنه دیگری  قبل از انتخابات اتفاق بیفتد؟
 
محصولی : بنده پیش گو نیستم، البته اگر آگاه و مراقب نباشیم فتنه حتما اتفاق می افتد، دشمن هیچ گاه ساکت نمی نشیند، باید درست ودقیق و ظریف حرکت کنیم که قبل از بروز فتنه جلوی آن گرفته شود، اگر تصور کنیم که فتنه اتفاق نمی افتند و نسبت به آن بی اهمیت باشیم مطمئنا  فتنه اتفاق می افتد، اگر بر اساس فرمایش رهبری حرکت کنیم احتمال بروز فتنه کم است و اگر فتنه بروز کرد می توان آن را کنترل کرد.
 
 
آقای هاشمی دختر و پسرش را فرستاده برای پشتیبانی آقای روحانی، در سال84 به آقای ولایتی گفته بود که اگر شما وارد صحنه شوید من نمی آییم ،آقای ولایتی از طریق سایت ها فهمید که هاشمی هم وارد عرصه شده است ، و هاشمی به ولایتی هم زنگ نزد که علیرغم صحبت گذشته ام وارد عرصه انتخابات شدم، بعدها چه کار خواهد کرد نمی دانم.
 
 
آقای هاشمی اگرفکر کند که رای می آورد، وارد عرصه انتخابات می شود، تا الان این برداشت را دارد که رای کافی را ندارد که این برداشت درست است.
 
برداشت بنده این است که دولت به دنبال این است که نامزد خاص خود را معرفی کند و تا آنجایی که می تواند در انتخابات موثر باشد، در مورد تایید آن نامزد دولت از سوی شورای نگهبان نمی توانم اظهار نظر قطعی کنم، اما برداشت بنده این است که تایید نمی شود اما فرض این است که اگرنامزد دولت تایید نشد، فرد دیگری را معرفی می کند به احتمال زیاد  نامزد دیگری را معرفی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها