کد خبر: ۱۲۶۲۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
تازه ترین خبر این است که سید جلال حسینی روز چهارشنبه با بازیکنان پرسپولیس تمرین نمی کند و پس از پایان تمرین در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در درفشی فر مصاحبه کرده و مدعی می شود که ممکن است به خاطر مصدومیت به بازی با سپاهان نرسد. این در حالی است که پزشک پرسپولیس هیچ اظهار نظری در مورد مصدومیت این مدافع ملی پوش نداشته است.
باز هم به نظرمی رسد سید جلال حسینی با مسئولان باشگاه پرسپولیس دچار چالش تازه ای شده است چرا که طی مصاحبه هایی اعلام کرده که ممکن است به دلیل مصدومیت بازی فینال جام حذفی را از دست بدهد!

این روزها بیشتر از همیشه زمزمه بازگشت سید جلال حسینی به سپاهان به گوش می رسد.

به گزارش بولتن نیوز؛ اگرچه او سعی کرده در مصاحبه هایی این قضیه را تکذیب کرده و همچنان خود را پایبند به قراردادش با پرسپولیس نشان دهد اما برخی از اخبار حاکی از تمایل شدید او برای بازگشت به سپاهان دارد و جالب اینجاست که شنیده می شود او در این میان وعده حضور در سپاهان را به چند بازیکن دیگر نیز داده است تا اینگونه به نظر برسد که سید جلال به غیر از انتقال خود قصد دارد چند بازیکن دیگر را نیز همراه خود به سپاهان ببرد.

حال تازه ترین خبر این است که سید جلال حسینی روز چهارشنبه با بازیکنان پرسپولیس تمرین نمی کند و پس از پایان تمرین در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در درفشی فر مصاحبه کرده و مدعی می شود که ممکن است به خاطر مصدومیت به بازی با سپاهان نرسد. این در حالی است که پزشک پرسپولیس هیچ اظهار نظری در مورد مصدومیت این مدافع ملی پوش نداشته است.

همین قضیه باعث می شود تا حرف و حدیثهایی پیرامون اظهار نظر سید جلال حسینی مبنی بر مصدومیت به گوش برسد. شایعه پردازان سه احتمال را در خصوص سید جلال طی دو روز اخیر مطرح کردند.

 اول اینکه او واقعا مصدوم بوده و کادر پزشکی پرسپولیس از این مصدومیت بی خبر است گزینه دوم به مذاکرات قبلی او با سپاهان مربوط می شود و اینکه سید جلال به خاطر همین مذاکرات سودای عدم حضور در فینال جام حذفی را در سر می پروراند. گزینه ایی که البته با توجه به حرفه ایی بودن سید جلال حسینی تا حدی مردود به نظر می رسد و گزینه ی آخر این است که سید جلال باز هم با مسئولان باشگاه پرسپولیس دچار مشکل شده است مشکلاتی نظیر محقق نشدن وعده های پرداخت مطالباتش اتفاقی که در فصل جاری یکی دوباری رخ داد حال باید منتظر بود دید در نهایت به رغم تمام این حرف و حدیث ها مدافع ملی پوش پرسپولیس مقابل سپاهان در بازی فینال جام حذفی حضور پیدا خواهد کرد یا نه؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۸۴
۵۷
درود:بالاخره فهمیده طفلی که باسپاهان فقط میشه قهرمان شد هرچندمشتاق دیدارش نیستم ولی بهش خوش آمد میگم
پاسخ
sajad
POLAND
۰۹:۲۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۴۸
۱۵۱
اين مزخرفات چيه نوشتين اصلا اينجوري نيست سيدجلال فصل بعدم تو پرسپوليسه،به كوري چشم حسودا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها