کد خبر: ۱۲۶۱۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروزه آپارتمان‌نشینی‌ها با دستورات دینی سازگاری و همخوانی ندارد و این چالش از جنبه روانی باید کاملا بررسی شود. محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش الگوی معماری و شهرسازی اسلامی - ایرانی افزود: باید در ساخت و سازها به نما و درون ساختمان‌ها با توجه به ارزش‌های دینی توجه ویژه شود.

وی برقراری ارتباط معقول و مدیریتی را ضروری دانست و تاکید کرد: بدون ارتباط دو سویه با مدیریتی معقول دستیابی به اهداف مورد نظر محقق نمی‌شود. فاضل لنکرانی به زیان‌های ساخت و ساز بدون رعایت معماری اسلامی ـ ایرانی اشاره کرد و گفت: امروزه آپارتمان‌نشینی‌ها با دستورات دینی سازگاری و همخوانی ندارد و این چالش از جنبه روانی باید کاملا بررسی شود. وی اظهار کرد: به این مسائل تاکنون به طور کامل پرداخته نشده است و نباید فرهنگ آپارتمان‌نشینی در قم باب شود که در این خصوص نیازمند ساماندهی شهرداری هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
behnam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
وقتی کارفرما و سرمایه گذاری بتوان پیدا کرد تا از هزینه ی های پروژه ی آپارتمان ها نه فقط اسلامی بله تنها با نام "خانه " باکی نداشته باشد میتوان بهترین خانه های آپارتمانی را طراحی و پیاده نمود
لازم به ذکر است در طرح های مد نظر بنده تمامی معیارهای خانه ی اسلامی ، ایرانی که در شان خانواده باشد ، قابل پیاده سازی است.
موفق باشید
پاسخ
شاهین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
در صدر اسلام هم کسی آپارتمان نشین نبود . کدامیک از اصحاب پیامبر را میشناسید که آپارتمان نشین بود ه اند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
در واقع ماشین های ضد گلوله نبوده که الان دارن سوار میشن!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها