کد خبر: ۱۲۶۰۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
سران باشگاه ذوب آهن تصمیم دارند در صورت جمع امتیازات لازم در ادامه مسابقات لیگ و ادامه حیات در لیگ برتر به یک خانه تکانی اساسی دست بزنند که جذب امیر قلعه نویی یکی از برنامه های اصلی آنهاست.
تیمی که طی چند فصل گذشته به یکی از قطب های فوتبال ایران تبدیل شده بود به دلیل مشکلات مالی که در ابتدای لیگ دوازدهم گریبانگیر شد نتوانست حضور موفقی در مسابقات لیگ و جام حذفی داشته باشد ضمن اینکه تعداد زیادی از ستاره های این تیم نیز راهی باشگاه های دیگر شدند.

به گزارش بولتن نیوز؛ از جمله محمد رضا خلعتبری، محمد قاضی، شهاب گردان و... به تمام این ها جدائی منصور ابراهیم زاده را نیز اضافه کنید که این روزها در تیم نفت تهران به رتبه شایسته پنجم جدول رسیده است. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا سران باشگاه ذوب آهن تصمیم بگیرند در صورت جمع امتیازات لازم در ادامه مسابقات لیگ و ادامه حیات در لیگ برتر به یک خانه تکانی اساسی دست بزند که از جمله جذب امیر قلعه نویی یکی از برنامه های اصلی آنهاست.

از این رو به گوش می رسد که ذوبی ها یک پیشنهاد وسوسه انگیز میلیاردی را به قلعه نویی دادند هر چند که قلعه نویی به واسطه غیبت های پیاپیش در مصاحبه های مطبوعاتی قبل و پس از بازی استقلال هنوز پاسخ روشنی به همکاری یا عدم همکاری به آبی پوشانی تهرانی را نداده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها